رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه، ۱۹ بیمار کرونایی با تشخیص قطعی در بیمارستان بستری و ۱۷ نفر از مراکز درمانی مرخص شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 08 November 2021

۱۹ بیمار کرونایی در سمنان بستری شدند/ ترخیص ۱۷ نفر از بیمارستان

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار قطعی کرونایی، در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۷ هزار و ۹۲۶ مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های بیماری کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه روز قبل، دو نفر بیشتر شده است، تاکید کرد: هم اکنون شهرستان دامغان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت قرمز و نگران کننده کرونایی قرار دارد و شرایط در سمنان و گرمسار نارنجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره آمار مبتلایان به کویید ۱۹ همچنین توضیح داد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۳۵۴ نفر رسید.

دانایی با بیان اینکه ۳۷ هزار و ۵۷۲ بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۲۳۹ نفر رسیده است که نشان می‌دهد در روز گذشته ۱۷ بیمار بهبود پیدا کرده‌اند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار