عبور از مرز ۷۰ درصدی تزریق دز اول واکسن؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای افراد واجد شرایط از طریق تماس تلفنی و پیامک‌ اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 10 November 2021

تزریق دز سوم واکسن کرونا در سمنان به مردم اطلاع رسانی می‌شود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای افراد واجد شرایط از طریق تماس تلفنی و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد، تاکید کرد: ضرورت دارد تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح کنترل هوشمند در دستگاه‌های اجرایی استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه طرح رصد بیماران در استان از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در دستور کار قرار داشت و اجرایی شد، افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی مرتبط مکلف شدند در ورودی ادارات نسبت به کنترل تمامی مراجعین با استفاده از برنامه ماسک، اقدام کنند و از ورود افرادی که دارای تست مثبت ابتلاء به بیماری بودند جلوگیری شد همچنین در این طرح، استفاده از ماسک توسط مراجعین در هنگام ورود به ادارات و سازمان‌ها برای دریافت خدمات مورد کنترل و رصد قرار می‌گرفت.

نوید دانایی ادامه داد: امروز در بحث کرونا، تزریق واکسن یک اقدام پدافندی است و ما در مجموعه تحت پوشش دانشگاه در حال عبور از مرز ۷۰ درصد تزریق واکسن کرونا در دُز دوم هستیم.

دانایی تاکید کرد:ایمنی جمعی و زندگی با خیالی آسوده‌تر، با واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط جامعه اتفاق خواهد افتاد اما هنوز برخی از افراد در سطح جامعه نسبت به تزریق واکسن اقدام نکردند که نیاز است اقناع سازی در بین مردم همواره در دستور کار باشد.

وی در خاتمه افزود: شناسایی افرادی که واکسن کرونا دریافت نکردند، امری پدافندی است که باید مورد توجه باشد و در آینده در طرح کنترل هوشمند، افرادی که واکسن دریافت نکردند و یا دارای تست مثبت ابتلاء به کرونا هستند، شناسایی و از ارائه خدمات به آنها جلوگیری می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار