با رعایت پروتکل های بهداشتی؛
تابناک سمنان: دکتر مجید مطلبی سرپرست بیمارستان شفا از زایمان ۳۰ مادر کرونایی در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 08 November 2021

۳۰ مادر کرونایی در بیمارستان شفا زایمان کردند

 

سرپرست بیمارستان شفا در جلسه کمیته ترویج زایمان طبیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ۶ ماهه ابتدایی امسال ۳۸۹ مورد زایمان در بیمارستان انجام شده است که تعداد ۲۲۲ مورد آن طبیعی و مابقی سزارین بوده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان واحد لیبر بیمارستان شفا گفت: کار در بخش زایمان و در این شرایط خاص بسیار حساس بوده، ولی با توکل و عزم راسخ و جدی همکاران پزشک متخصص زنان و ماما‌ها خدمات بدون هیچ کاستی و به بهترین نحو ممکن به مادران باردار ارائه می‌شود.

دکتر مجید مطلبی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ مادر مبتلا به کرونا جهت دریافت خدمات مراقبتی به بیمارستان شفا مراجعه داشته اند بیان کرد: عملکرد مناسب کارکنان زایشگاه در اجرای دقیق شیوه نامه‌های ایمنی و بهداشتی به جهت حفاظت همزمان از جان مادر و نوزاد حیاتی و حساس است.

فاطمه یزدانی ماما مسئول بیمارستان شفا نیز در این جلسه ضمن ارائه برخی آمار اقدامات مربوط به واحد زایشگاه بیمارستان گفت: به‌دلیل شرایط خاص و اورژانسی مادران باردار گاه نتیجه تست کرونا پس از زایمان اعلام می‌شود که در موارد مثبت بودن تست علاوه بر بستری مادر در بخش جداگانه‌ای از سایر بیماران، از نوزاد نیز تست کرونا گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه مادران باردار از جمله گروه‌های پرخطر در مواجهه با بیماری کرونا می‌باشند بیان کرد: آرامش خاطر مادران باردار به جهت انجام زایمان ایمن و بی خطر بسیار مهم بوده و نتیجه برخورد مناسب و تلاش کادر زایشگاه برای دریافت خدمات در محیطی بدون استرس است.

یزدانی اظهار کرذ: همکاران ماما در هر شرایطی در کنار مادران باردار بوده و تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب بکار خواهند گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار