از ابتدا شروع کرونا تا کنون؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: موارد مثبت کووید۱۹ شناسایی شده در ۶ شهرستان زیرمجموعه این دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۴۲ هزار و۸۴۰ مورد رسید.
کد خبر: ۹۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 29 September 2021

شناسایی 42 هزار و 840 بیمار کرونایی در دناشگاه علوم پزشکی سمنان

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان  بیان کرد : ۲۲ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته از ظهر سه‌شنبه   تا ظهر چهارشنبه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

وی اظهار داشت : در ۲۴ ساعت گذشته (از ششم تا هفتم مهر ۱۴۰۰) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۹ هزار و ۶۳۳ نفر رسید و ۳۳ هزار و ۲۰۷ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

نوید دانایی ادامه داد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۸۴۰ مورد مثبت ابتلا به کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

دانایی تصریح کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۴۲۰ نفر رسید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار