رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره آخرین آمار کرونا، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و با بیماریابی فعال، ۲۱ بیمار تست مثبت در مجموعه تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 20 October 2021
 
۲۱ بیمار کرونای مثبت در سمنان بستری شدند

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به سه شنبه (ابتدای امروز) ۲۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید -۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند، تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۵ هزار و ۵۰۴ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی قطعی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۷۴ نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، ابراز کرد: ۳۵ هزار و ۴۳۰ بیمار نیز در همین بازه زمانی و مکانی، به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به هشت هزار و ۹۳۳ نفر رسیده است، ابراز کرد: همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک و دوری از تجمعات اهمیت دارد.

دانایی افزود: بیش از ۸۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند اما نزدیک به ۲۰ درصد مردم در جمعیت تحت پوشش نیز واکسن نزده‌اند که باید این مقوله مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته ۹۰ درصد معلمان و ۷۰ درصد دانش آموزان استان تاکنون در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار