معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت: تمام فرهنگیانی که مرحله نخست واکسن را دریافت کردند می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون مرحله دوم واکسن را دریافت کنند.
کد خبر: ۹۸۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 28 August 2021


به گزارش تابناک سمنان  اکبر گل علیزاده معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سرخه از واکسیناسیون مرحله اول ۸۵ درصد از فرهنگیان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان سرخه (اعم از معلمان مدارس دولتی و غیردولتی، مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، مبلغان امین و ...)، باحضور در مراکز بهداشت، خبرداد.

به گفته معاون پرورشی و سلامت اداره آموزش و پرورش سرخه، پانزده درصد دیگر همکاران نیز در زمان برگزاری انتخابات و همچنین به دلیل شرایط سنی و یا داشتن بیماری زمینه‌ای پیش از اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان برای مقابله با کرونا واکسینه شده بودند و یا امکان واکسیناسیون نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان از امروز چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود، افزود: همه فرهنگیانی که مرحله نخست واکسن را دریافت کردند با در دست داشتن کارت واکسیناسیون، کارت ملی و حکم خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه و مرحله دوم واکسن را دریافت کنند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار