امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد.
حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت:حمایت مردمی و همکاری قوا با برنامه ریزی مطلوب و جهادی دولت سیزدهم باید هم راستا و همسو برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد.
کد خبر: ۹۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 27 August 2021



به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک هفته دولت و ابراز خرسندی از رای اعتماد قوی مجلس به اعضای هیات دولت سیزدهم گفت: بسیاری از مشکلات جامعه بخصوص در بخش اقتصادی نیاز به برنامه بلند مدت دارد، اما دولت با امید آفرینی و جلب همکاری و حمایت مردم و سایر ارکان تصمیم گیر و اجرایی کشور در مسیر رسیدگی کوتاه مدت و میان مدت نیز گام بر می‌دارد.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد با اشاره به فضای سیاسی جامعه در خصوص نحوه عملکرد دولت سیزدهم و رئیس جمهور بخصوص در بخش سیاست خارجی تاکید کرد: تعامل و همکاری با دنیا و کشور‌های دیگر یک اصل پذیرفته شده و مورد تایید رهبری است، اما تسلیم نشدن مقابل مستکبران و استعمارگران و در راس آن آمریکا راهبرد متعالی جمهوری اسلامی در خودباوری و پیشرفت است.

او با تشریح نتایج مداخلات امریکا در دو دهه حضور در افغانستان تجاوز به عراق و حضور در منطقه و همچنین باتلاق عربستان سعودی در مقابل یمن و معضل اسرائیل مقابل غزه و حزب الله تاکید کرد: همه این قدرت‌های استعماری از نیرو، تسلیحات روزآمد، مشاوره‌های نظامی و حمایت ابرقدرت‌ها برخوردار بودند، اما نتوانستند در برابر اراده آهنین ملت‌ها ایستادگی کنند و طبق بیانات رهبری جنگ امروز ملت‌ها جنگ اراده هاست.

حجت الاسلام مهدوی نژاد به موج فراگیر و کشنده ویروس منحوس کرونا در ایران و سایر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: رعایت دقیق دستورالعمل‌های پیشگیری، تسریع در واکسیناسیون، تلاش‌های کادر درمان و پزشکی از امور ضروری مقابله است و مردم باید در کنار این اقدامات از توکل به خدا، و توسل و دعا برای بهبودی بیماران و رفع شر کرونا غافل نشوند.

او همچنین ایام ماه محرم و صفر و دوران اسارت خاندان پیامبر اسلام پس از واقعه کربلا را یاد آور شد و تاکید کرد: اگر کربلا جبهه اول روشنگری امام حسین (ع) بود، این دوران و خطبه‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نیز بعنوان جبهه دوم قیام عاشورا نقش مهمی در جاودانگی این حرکت در طول تاریخ داشت.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار