لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی؛
تابناک سمنان: مهدی بندر آبادی فرماندار دامغان گفت: ۳۵ درصد جمعیت هدف شهرستان شامل افراد بالای ۱۸ سال و واجد شرایط دریافت واکسن کووید ۱۹، در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۸۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 28 August 2021

سازمان جهانی بهداشت: 8.5 میلیون دوز واکسن کرونا وارد ایران می‌شود

 

فرماندار دامغان بیان کرد: ۳۱ هزار دُز واکسن کرونا تا پایان مردادماه امسال به ۲۳ هزار نفر از جمعیت هدف در شهرستان دامغان تزریق شد.

مهدی بندرآبادی اضافه کرد: هم‌اکنون ۲ مرکز واکسیناسیون در شهر دامغان، یک مرکز در هر کدام از شهر‌های کلاته رودبار، امیریه و دیباج مستقر هستند و هشت هزار نفر از مردم شهرستان دامغان هر ۲ مرحله واکسن خود را دریافت و ۱۵ هزار نفر نیز دز اول واکسن را تزریق کردند.


بندرآبادی افزود: با توجه به افتتاح مرکز دوم واکسیناسیون در دامغان و نیروی انسانی موجود، در صورت دریافت دُزهای بیشتر واکسن، می‌توانیم افراد بیشتری را واکسینه کنیم تا سرعت این روند افزایش یابد.

وی اظهار داشت: مرکز دوم واکسیناسیون دامغان از روز اول شهریورماه به همت سپاه پاسداران با ۶ غرفه افتتاح شد و در حال ارائه خدمات است که درصورت نیاز، انجام واکسن خودرویی و انفرادی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

فرماندار دامغان راه برون رفت از شرایط حاد کرونایی را همکاری عموم مردم و جامعه، واکسیناسیون و رعایت حداکثری دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: بدون شک با رعایت نکته‌های بهداشتی، می‌توان شاهد کاهش روند ابتلا و شیوع کرونا بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار