مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۱۲۴ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال برای تکمیل و راه‌اندازی آسانسور‌های ۱۲۷ بلوک از مسکن مهر شاهرود مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۹۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 15 September 2021
 


به گزارش تابناک سمنان امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در نشست شورای مسکن شهرستان شاهرود که در سرسرای ولایت فرمانداری برگزار شد، افزود: برای راه‌اندازی آسانسور بخشی از بلوک‌های مسکن مهر که صاحبان آن‌ها توانایی مالی ندارند، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه برای تکمیل و راه اندازی آسانسور در مسکن مهر تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی با عنوان وام جعاله به ازای هر واحد در بانک مسکن اختصاص یافته است، تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیارد ریال طی مصوبه شورای مسکن استان سمنان به این امر اختصاص یافت تا بعد از پرداخت بدهی متقاضیان این مبلغ بازگردانده شود.

عمیدی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار آسانسور ۳۸ بلوک تکمیل شده و هم اکنون مراحل استانداردسازی را طی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ابراز داشت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در شاهرود ساخت ۱۰ هزار و ۱۵۶ واحد در دستور کار قرار گرفت که تاکنون هشت هزار و ۱۳۰ واحد به بهره برداری رسید و تعداد ۲ هزار و ۲۶ واحد باقی مانده است.

او با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر تا پایان سال گذشته ۳۱۸ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذارشد، ابراز داشت: واحد‌های مسکن مهر شاهرود به ۲ قسمت دارای معارض و بدون معارض تقسیم بندی شد که همه تمرکز به تکمیل و واگذاری واحد‌های بدون معارض قرار گرفت.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار