حبیب الله خجسته پور تاکید کرد؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح کنترل هوشمند افراد مبتلا، راهکاری موثر و اقدامی پدافندی برای مصون سازی جامعه در برابر ابتلا و همه گیری ویروس کروناست.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 10 November 2021

طرح کنترل هوشمند کرونایی، راهکار مصون سازی جامعه در برابر کروناست

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: بیش از ۲۰ ماه از همه گیری ویروس کرونا می گذرد و از ابتدای مدیریت مقابله با بیماری کرونا در استان، کنترل هوشمند افرادی که PCR مثبت دارند در دستور کار قرار گرفت و از طریق اجرای این طرح، افراد مبتلا محدود شده و در ورودی فروشگاه ها، بانک ها و ادارات رصد و از ارائه خدمات به آنها جلوگیری به عمل می آمد.


وی ادامه داد: اکنون این ‌مهم قرار است تا در کشور و به صورت‌ پایلوت در برخی از استان ها با اتصال تمامی دستگاه های خدمات رسان و ادارات به شبکه سلامت، اجرایی شود.


حبیب الله خجسته پور اظهار داشت: ما به دنبال قطع چرخه انتقال ویروس در جامعه هستیم که یکی از سهل الوصل ترین راهکارها، اجرای طرح کنترل هوشمند افراد با تست مثبت کرونا است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما امروز در سطح جامعه همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، باید به یک درک مشترک در خصوص پدافند غیرعامل دست یابیم تا بتوانیم برنامه ها و اهداف این مهم را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنیم.


خجسته پور تاکید کرد: اختلال در سامانه سوخت رسانی در کشور که به موقع با اقدامات مناسب و مطلوب مدیریت شد، زنگ هشدار و خطری در حوزه سایبری بود که اهمیت اقدامات پدافندی را بیش از پیش نمایان ساخت.


وی در خاتمه گفت: لازم است تا سیستم های سایبری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در استان رصد و باگ های موجود و نقاط آسیب پذیر شناسایی و رفع گردد تا پایداری و ایمن سازی شبکه ها بخصوص در شبکه های درون سازمانی تقویت شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار