مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هزینه‌های برگزاری جشنواره تئاتر در استان به ارتقای کیفی فعالیت‌های نمایشی صرف شود.
کد خبر: ۹۷۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 15 July 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست ستاد سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر استان سمنان  با اشاره به سیاست مرکز هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برگزار نشدن جشنواره‌های تئاتر افزود: در استان سمنان به جای برگزاری جشنواره، هزینه‌های این رویداد صرف چند گروه نمایشی برای ارتقای کیفی فعالیت‌های نمایشی شود.

او با ارائه این پیشنهاد خواستار ارائه نظرات اعضای این ستاد شد گفت: در مرکز هنر‌های نمایشی نگاه جشنواره‌ای وجود ندارد و در استان سمنان نیز می‌توان به جای جشنواره نگاه حمایتی را بر تولید حاکم کرد.

فلاح، جلب مشارکت‌های ملی از سوی نهاد‌های مردمی و اجرایی را برای توسعه هنر نمایش در استان سمنان خواستار شد و اظهار داشت: با توجه به تجربه‌هایی که وجود دارد می‌توان از کمک‌های نهاد‌های مردمی و دولتی و غیردولتی از جمله شهرداری‌ها در این خصوص استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از همکاری بسیار خوب شهرداری سمنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری قدردانی کرد و افزود: شهرداری سمنان در برنامه‌های مختلف کمک‌های بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌های فرهگی هنری در سمنان ارائه کرد.

ابوالفضل دلارام معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست به تبیین ساختار ستاد سیاست گذاری جشنواره تئاتر پرداخت و هدف این نشست را برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی بیان کرد.

احمد مرادی حقیقی رییس انجمن نمایش استان، سیدرحیم موسوی پیشکسوت تئاتر استان و بابک صبوری عضو هیات مدیره انجمن نمایش سمنان نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و در پایان مصوب شد سی و دومین جشنواره استانی تئاتر سمنان آبان ۱۴۰۰ برگزار شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار