مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۷۰ اثر برگزیده در اولین جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» با موضوع سردار قاسم سلیمانی در کتابی با همین عنوان چاپ و منتشر می‎شود.
کد خبر: ۹۸۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 29 July 2021

۷۰ شعر برگزیده جشنواره «ستاره سحری» کتاب می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح در پیامی مجازی به مناسبت آیین اختتامیه این جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» برگزاری این جشنواره ملی را اقدامی برای معرفی بیشتر سردار بزرگ اسلام در قالب شعر بیان کرد و گفت: در این اقدام هنرمندان و شاعران کشور مشارکت فعال و گسترده ای داشته اند که جای تقدیر و سپاس دارد.

وی با تجلیل از مقام شهید سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار در قلب مردم ایران زمین جای دارد و هرکز از خاطر مردم شهید پرور و انقلابی پاک نخواهد شد و شهادت این مرد بزرگ درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری و موج تازه ای در انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از داوران و شاعران شرکت کننده این جشنواره گفت: تلاش بر این است تا سروده ها و اشعار ارسالی نیز در سایت و فضای مجازی ارائه شود.

اولین جشنواره ملی شعر ستاره سحری با موضوع شهید سلیمانی با نزدیک ۷۰۰ اثر از شاعران تمامی استانهای کشور برگزار شد که با رای هیات داوران هفت اثر به عنوان آثار برگزیده و هشت اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار