معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سامانه ویژه برنامه‌های دفاع مقدس راه اندازی شده است، گفت: ضرورت دارد که دستگاه‌های اجرایی سراسر استان برنامه‌های خود را در آن ثبت کنند.
کد خبر: ۹۷۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 13 July 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  حبیب الله خجسته پور معاون استاندار سمنان   در نشست کارگروه گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ از تعریف سامانه ثبت ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در سطح کشور و استان خبر داد و تاکید کرد: ثبت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس به صورت مستمر در سامانه جامع کشوری که در سطح استان نیز فعالیت دارد می‌تواند در ساماندهی امور مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه سامانه جامع دفاع مقدس و ثبت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در آن امری مثبت و حائز اهمیت است، افزود: کارگروه‌ها و ستادهای شهرستانی گرامی داشت برنامه‌های دفاع مقدس به منظور اطلاع دیگران و همچنین ثبت فعالیت‌ها برای استفاده آیندگان، باید اقدامات خود را به ثبت برسانند.

خجسته پور با بیان اینکه اگر می‌خواهیم اقتدار ملت ایران اسلامی را به نسل کنونی و آینده معرفی کنیم، باید به تمامی این خصایص به خوبی به عنوان سرفصل‌هایی مطلوب و پرمحتوا بپردازیم، تاکید داشت: این اقتدار و محتوای آن دوران را با استفاده از ابزارهای نوین انتشار داده و ثبت و ضبط کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار