معاون استانداری سمنان:
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون استاندار سمنان از آسیب‌های اجتماعی مهمترین تهدید جامعه امروز نام برد و گفت: مهمترین خطر و آسیبی که جامعه را تهدید می‌کند، آسیب اجتماعی است و نیاز است تا مردم راه مقابله با اینگونه آسیب‌ها را بیاموزند.
کد خبر: ۹۷۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 18 July 2021
آسیب‌های اجتماعی مهمترین تهدید جامعه امروز - ایسنا
 
 
 
معاون استاندار سمنان بیان کرد: کسانی که در حوزه مباحث اجتماعی، تعهد و تخصص دارند می‌توانند آسیب‌های اجتماعی را به موقع شناسایی و از بسیاری از معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد، خودکشی و سایر معضلات اجتماعی جلوگیری کرده و در این نقطه است که نقش بی‌نظیر و بی‌بدیل اورژانس اجتماعی نمایان می‌شود.

وی بیان کرد: پیشگیری امری بسیار حائز اهمیت است، اگر به درستی اجرا شود، از ورود بسیاری از افراد به جامعه اقشار آسیب پذیر جلوگیری خواهد شد باید ورودی سازمان‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر سازمان‌های حمایتی کاهش یابد.

حبیب الله خجسته پور افزود: برون‌سپاری برخی از خدمات سازمان بهزیستی بسیار امری خطیر است و هرچه بتوان وظایف این سازمان را به سازمانی تصمیم‌گیر، ستادی و ناظر تبدیل کنیم و خدمات برون سپاری شود، می‌توان شاهد ارتقاء خدمات بود.

خجسته پور با اشاره به نقش تاثیرگذار پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در کاهش گستره جامعه اقشار آسیب پذیر و ارتقاء سطح رفاه این افراد، عنوان کرد: باید با اقدامات پیشگیرانه و موثر به روزی برسیم که ما در تلاش برای یافتن افراد آسیب پذیر در جامعه باشیم.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار