مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی به میزبانی سمنان با تاکید بر ترویج سیره اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 12 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست چندجانبه وبیناری چگونگی برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی به میزبانی سمنان، افزود: این جشنواره با نام "آهوان" برگزار خواهد شد.

وی گفت: در برگزاری این جشنواره باید مبنای سیره اهل بیت(ع) داشته باشد و تولید محتوای بیشتر مورد تاکید و سیره و مشی زندگی اهل بیت(ع) به عنوان اهداف جشنواره مطرح است.

فلاح با تاکید بر اینکه در توجه به سیره اهل بیت(ع) دست برگزارکنندگان برای تاثیرگذاری بازتر خواهد بود گفت: توجه به ارتقای دینی جامعه با محوریت سیره اهل بیت(ع) در تاثیرگذاری این جشنواره بسیار موثر و کاربردی تر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به عنوان پیشنهاد برای تصویب به بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارائه شده است یادآور شد: زمان اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتال و فضای مجازی رضوی دهه فجر ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

سیدجلال فیاضی معاون بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با پیشنهاد سمنان مبنی برای تعیین نام "آهوان" برای این جشنواره موافقت و دیدگاههای خود را در خصوص اعتبارات مورد نیاز این جشنواره، توجه به محتوی جشنواره بیان کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار