طی ۱۶ هزار بازرسی صورت گرفت؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه ۱۶ هزار بازرسی از ابتدای سال تاکنون در سطح استان صورت گرفته است، گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی کشف شد.
کد خبر: ۹۷۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 16 June 2021

اخبار علی تشنه دل - آخرین و جدیدترین خبر های علی تشنه دل

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی سطح استان انجام‌شده است، ابراز داشت: در این پایش یک هزار و ۷۱۸ مورد تخلف به ارزش ریالی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال کشف و برای آن‌ها تشکیل پرونده شده است.

وی بابیان اینکه به‌منظور رصد و پایش کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح‌های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم‌یدکی و میوه و تره‌بار اجراشده است، ابراز داشت: این اقدامات با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح استان صورت گرفته است.

علی تشنه دل ضمن بیان اینکه این تخلفات مواردی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه و غیره را شامل می‌شود، افزود: پرونده این تخلفات تنظیم و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه بازار کالاهای اساسی به‌خصوص مرغ و تخم‌مرغ و روغن در استان رضایت‌بخش و کالاهای اساسی روزانه در سطح عرضه در حال توزیع است، تصریح کرد: وضعیت جوجه ریزی و عرضه گوشت مرغ، وضعیت لوازم‌یدکی مصرفی خودرو ارائه و موضوع افزایش بهای نرخ خدمات اماکن ورزشی نیز موردبررسی قرار گرفتند و مشکل خاصی در این قسمت‌ها نیست.

وی ضمن بیان اینکه حدود هشت هزار تن کالای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز منجمد، شکر و قند طی سال جاری به استان سمنان اختصاص داده‌شده است، افزود: در این راستا بیش از سه هزار تن کالا نیز در حال توزیع است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار