کمبود آب مهمترین مشکل این روز‌های صنعت سمنان؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: هم‌اکنون بیش از ۸۵ درصد قطعات صنعت خودروسازی کشور در استان سمنان تولید و تأمین می‌شود و رفع مشکل آب به ارتقای سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۷۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 18 July 2021

قطعات خودرو-وارد کننده قطعات خودرو-فقیهی کار

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: در هشت سال گذشته فقط در بخش صنعت شاهد سرمایه‌گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریالی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۸۵ درصد قطعات صنعت خودروسازی کشور در استان سمنان تولید و تأمین می‌شود که این نشان از توان استان در زمینه‌های صنعت خودروسازی دارد، تأکید کرد: رفع مشکل آب می‌تواند به ارتقای سرمایه‌گذاری حوزه صنعتی استان نیز کمک شایانی کند.

علی تشنه‌ دل با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور یک‌هزار و ۵۲۱ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان سمنان صادر شده، افزود: در واقع شمار پروانه‌های صادره همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق‌یافته محسوب می‌شود که در استان رشد خوبی را داشته است.

تشنه‌ دل با بیان اینکه استان سمنان ۲۴ شهرک صنعتی و سه منطقه اقتصادی دارد، افزود: بندر خشک گرمسار یکی از دیگر زیرساخت‌هایی است که می‌تواند به سرمایه‌گذاری صنعتی کمک شایانی داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۲۱ هزار شغل با این میزان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان ایجاد شده است، گفت: استان سمنان در زمینه رشد اشتغال صنعتی خوشبختانه توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار