علی تشنه دل خبرداد؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر در اصناف استان شاغل و مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۸۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 03 August 2021

۳۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: در استان سمنان حدود ۳۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب می‌باشند که بیش از ۸۰ هزار نفر در این واحد‌ها مشغول به فعالیت است.

وی  بیان کرد: در این نشست ترازنامه و صورت‌های مالی اتاق اصناف مرکز استان مربوط به سال ۹۹ و تغییر و تحول تعدادی از اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.

علی تشنه دل  تصریح کرد : از مجموع ۳۲ هزار واحد صنفی در استان، پنج هزار و ۱۶۵ واحد صنفی تولیدی، ۱۶ هزار و ۲۱۶ واحد صنفی توزیعی و ۱۰ هزار و ۷۰۱ واحد نیز به صورت خدمات فنی در استان فعالیت می‌کنند.

تشه دل همچنین افزود: بررسی فرایند انتخابات اتحادیه‌های صنفی نانوایان، فروشندگان پوشاک، فروشندگان مصالح، لوازم و ابزاریراق ساختمانی شهرستان سمنان و اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گرمسار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این جلسه در خصوص ایجاد و تغییر و تحول رسته‌های صنفی و ضوابط آن‌ها در تعدادی از اتحادیه‌های صنفی شهرستان و همچنین تغییر و تحول تعدادی از اعضای هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک شهرستان سمنان و درجه‌بندی واحد‌های صنفی آرایشگران مردانه و زنانه شهرستان سمنان توسط اعضای کمیسیون تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار