یک کارشناس فوتبال عربستان با قطعیت تمام اعلام کرد به نقل از منابع آگاه از AFC رای پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس به نفع تیم ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 08 October 2020

کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق گزارش های رسیده از رسانه های معتبر عربی تا دوشنبه آینده رای نهایی خود را درباره شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان صادر می کند.

پیش از این چندین رسانه و کارشناس سعودی اعتراف کردند که به احتمال زیاد رای به نفع پرسپولیس است چون ادعای النصر مدارک محکمی برای محکومیت تیم ایرانی ندارد.

در همین رابطه جاسم الحربی، کارشناس فوتبال سعودی در برنامه ای زنده در شبکه «ورزش» این کشور خیال همه را راحت کرد و مدعی شد: من اطلاعاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کردم و رای 100 درصد به نفع تیم ایرانی است و نباید هواداران النصر را بی جهت امیدوار کرد. من اطلاعاتی از AFC دارم که پذیرش اعتراض النصر محال است و رای به نفع پرسپولیس خواهد بود.

در آخرین خبر در زمینه شکایت النصر علیه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس چینی کمیته انضباطی را موظف کرده تا درباره این پرونده تصمیم گیری کند. این مسئول چینی می خواهد با کمک 2 عضو شرقی کمیته انضباطی AFC درباره پرونده پرسپولیس تصمیم گیری کند.

جزئیات جدید از پرونده شکایت النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس:

۲ عضو شرقی AFC تصمیم گیرنده پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس/زمان صدور رای نهایی مشخص شد

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان در حال بررسی شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران است. النصر بعد از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی، از نماینده ایران به بهانه استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.

روز گذشته روزنامه «الریاضیه» عربستان خبر داد که این شکایت همچنان در بخش حقوقی AFC در حال بررسی است و هنوز به کمیته انضباطی این کنفدراسیون، ارجاع نشده است.

روزنامه «الشرق الاوسط» هم خبر جدیدی را در ارتباط با این پرونده و قاضیان رسیدگی به آن منتشر کرده است.

در این خبر آمده است: «لیم کیا تونگ رئیس سنگاپوری کمیته انضباطی AFC در پرونده شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس شرکت نخواهد داشت. حذف تونگ از این پرونده به دلیل عضویت همزمانش در کمیته انضباطی فیفا است که در صدور رای مبنی بر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات -به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ- دخیل بوده است.»

در بخش پایانی این خبر آمده است که «شن روی» چینی نایب رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا به جای لیم کیا تونگ ریاست جلسه رسیدگی به پرونده شکایت النصر از پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

پیش از این هم اعلام شده بود «یاسر المسهل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و عضو کمیته انضباطی AFC در جلسات رسیدگی به این پرونده حضور نخواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار