پرسپولیس با پیروزی که مقابل فولاد کسب کرد ۵۹ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم یعنی تراکتور به ۱۵ امتیاز رساند. برهمین اساس نگاهی به جدول لیگ نشان می دهد که پرسپولیس بدون این که نیاز به کسب امتیاز مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشد می تواند به عنوان تیم قهرمان معرفی شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 19 July 2020

پرسپولیس با پیروزی که مقابل فولاد کسب کرد ۵۹ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم یعنی تراکتور به ۱۵ امتیاز رساند. برهمین اساس  نگاهی به جدول لیگ نشان می دهد که پرسپولیس بدون این که نیاز به کسب امتیاز مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشد می تواند به عنوان تیم قهرمان معرفی شود. چرا که دیگر تیم های مدعی یعنی استقلال، فولاد و تراکتور عملا شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند مگر این که تمام بازی های باقیمانده خود را ببرند و اگر یک بار هم متوقف شوند، شانس خود را از دست خواهند داد.

با از این رو و با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود در صورتی که روز پنجشنبه هفته آینده تیم های تراکتور، استقلال و فولاد نتوانند امتیاز کسب کنند و هرکدام به ترتیب مقابل تیم های شهرخودرو، نساجی و ذوب آهن نتیجه ای غیر از برد کسب کنند، قهرمانی پرسپولیس قطعی خواهد شد و شاگردان یحیی گل‌محمدی به عنوان قهرمان و فاتح لیگ نوزدهم پای به میدان مسجدسلیمان خواهند گذاشت تا مثل لیورپول این فصل، قهرمانی را از خانه هایشان جشن بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار