رئیس شورای اسلامی شهرهمدان:
رئیس شورای اسلامی شهرهمدان گفت: اعضای شورای شهر همدان از پزشكان، پرستاران و مجموعه دست‌اندركار پزشكی و ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در كشور به‌ویژه ستاد استان همدان، قدردانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 02 March 2020
رئیس شورای اسلامی شهرهمدان گفت: اعضای شورای شهر همدان از پزشكان، پرستاران و مجموعه دست‌اندركار پزشكی و ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در كشور به‌ویژه ستاد استان همدان، قدردانی می‌کنند.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در هشتاد ونهمین جلسه صحن شورا افزود: بی‌شک تلاش شبانه‌روزی این کادر دلسوز و وظیفه شناس در لباس سفید خدمت برای مبارزه با ویروس کرونا، با ارزش است و به‌طور قطع کمتر از زحمات ایثارگران در دوران دفاع مقدس نیست. 

گردان اضافه کرد:  مردم قدرشناس همدان، کماکان قدردان زحمات و تلاش بزرگواران و دست‌اندرکاران برای مبارزه با این بیماری، هستند.

وی اظهار داشت: خداوند حافظ سفیدپوشان خط مقدم مبارزه با این بیماری، باشد که امیدواریم هر چه سریع‌تر، شیوع گسترده اين ويروس کاملا کنترل شود.

بادامی نجات: توزیع بودجه مدیریت شهری باید عادلانه باشد

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای طرح هایی اولویت دار در بودجه 99 شهرداری گفت: توسعه متوازن باید در تمامی نقاط شهر اتفاق بیفتد و پروژه ها نیز بر اساس اولویت ها اجرا شوند.
حمید بادامی نجات اضافه کرد: تمامی اعضای شورای بر توزیع متوازن بودجه مدیریت شهری تاکید دارند و این رویکرد مورد توجه ما است.

مولوی: توزیع متوازن بودجه، کیفیت بالای زندگی در تمامی محلات را به دنبال دارد

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز گفت: در راستای عدالت اجتماعی و توسعه پایدار و متوازن مناطق کمتر توسعه یافته از سرفصل بودجه‌های پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری منطقه ۳ همدان، حدود ۱۶ میلیارد ریال به پروژه‌های پياده‌راه سازی کوی رضوان؛ تملک و بازگشایی خیابان ۲۴ متری جاده مزدقینه؛ بازسازی و بهسازی پارک کوی جنت؛ احداث پارک محله سیلو؛ بهسازی و نوسازی پارک زمین شهری و احداث سوله ورزشی کوی جنت اختصاص پیدا کرد. 

ابراهیم مولوی با بیان اینکه در این زمینه نظر اعضای شورای شهر مثبت بود و در بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداری همدان مورد تأیید و تصویب قرار گرفت، افزود: امیدواریم در سال ۱۳۹۹، این پروژه‌ها به مردم شریف و نجیب محلات و مناطق یاد شده، تقدیم شود. 

مولوی اضافه کرد: تمام تلاش مدیریت‌شهری، ایجاد تعادل و توازن در پیشرفت و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته است تا به یک درصد از توسعه پایدار و پیشرفت، دست یابند و این مهم موجب ایجاد کیفیت بالای زندگی در تمامی محلات و مناطق کلان‌شهرهمدان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار