نشست جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیران جمعیت شهرستان‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 23 January 2024

نشست جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیران جمعیت شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، در این نشست دبیر جمعیت جانبازان استان همدان درباره روند انتخابات پیش رو، کم و کیف حضور و تایید صلاحیت نمایندگان شهرستان‌های نه گانه استان و افراد مطرح و تاثیر گذار از جانبازان توضیحاتی را ارایه کردند.

محمود احدیان با بیان اینکه در انتخابات امسال باید حضور پر شورتری داشته باشیم، گفت: امیدواریم مردم با هوشیاری بیشتری مشارکت حداکثری را در انتخابات داشته باشند.

در ادامه محقق معاون سیاسی جمعیت جانبازان نیز توضیحات اجمالی درباره فعالیت‌های جمعیت جانبازان نسبت به تشریح و تبین مباحث انتخابات پرداختند.

در این نشست نمایندگان جمعیت شهرستان‌ها حضور داشتند که نمایندگان برخی از شهرستان‌ها مشکلات و مسایل خود را با شورای مرکزی در میان گذاشتند.

در ادامه دبیرکل جمعیت جانبازان کشور مجتبی شاکری به صورت مجازی در جلسه حضور پیدا کرده و ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های جمعیت جانبازان استان همدان خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات شدند.

در بخش دیگری از این نشست صفدریان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تقدیر از شورای مرکزی به مسایلی مانند کمک معیشت جانبازان و سهام بانک دی و واگذاری خودرو به جانبازان و مشکلات موجود در امور ایثارگران پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ و قول مساعد جهت تسریع در راه اندازی و مرمت مجتمع ایثار و استخر شهدای غواص دادند.

لازم به ذکر است از میهمانان مدعو معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بود که به دلیل تداخل جلسه تلفنی از همه اعضا پوزش خواسته و تاریخ جلسه ویژه‌ای را برای اعضای جمعیت جانبازان و شورای مرکزی جمعیت مشخص کردند.

از دیگر میهمانان می‌توان به حضور دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی اشاره کرد.

حیدر علی بابایی در این نشست گفت: هر کسی که علاقمند به آب و خاک کشور عزیزمان است وظیفه دارد در انتخابات مشارکت داشته باشد.

وی به سه گروه جمعیت جانبازان، جمعیت ایثارگران و جبهه رهپویان انقلاب اشاره کرد و افزود: این سه گروه در گذشته و حال نشان دادند که همراه با نظام و همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرده اند.

در پایان پس از صحبت نمایندگان جمعیت شهرستان‌ها و ارایه نظرات و پیشنهادات، احکام برخی از دبیران دفاتر به آن‌ها اهدا شد.

لازم به ذکر است که جمعیت جانبازان استان همدان دارای ۲۰ هزار نفر عضو و ۱۱ دفتر دبیری در شهرستان‌ها است.

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار