نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مهمترین جریانی که در مقابل نفوذ فرهنگی، فکری، سیاسی و جهان‌بینی نظام سلطه ایستادگی کرده، انقلاب اسلامی است؛ استکبار برای زمین گیر کردن ایران و اسلام اصیل تمام امکانات خود را به کار بسته است.
کد خبر: ۷۴۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 06 May 2019

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در مراسم گرامیداشت ۳۳ شهید شعیه عربستان، اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی باید بدانند که ما در هیچ یک از مناطق دنیا برادران شیعه خود را تنها نمی‌گذاریم و همیشه در کنار آنها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: نوکران استکبار باید بدانند که در آینده نه چندان دور با اراده خداوند متعال همان اتفاقی که در عراق صورت گرفت و شیعیان ایران و عراق در کنار یکدیگر قرار گرفتند، در عربستان نیز اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: استکبار جهانی برای مقابله با نفوذ و توسعه شیعیان در جهان اسلام بودجه بسیاری از کشورها را تامین می‌کند.

موسوی‌فرد افزود: تنها جریانی که در مقابل نفوذ فرهنگی، فکری، سیاسی و جهان‌بینی نظام سلطه ایستادگی کرده است، انقلاب اسلامی است و استکبار برای زمین گیر کردن ایران و اسلام اصیل تمام امکانات خود را به کار بسته است.

امام جمعه اهواز گفت: وهابیت از وجود و حضور گسترده شیعیان هراس دارد و باید با تفکر آنها مبارزه کرد، اکنون کشورهای عراق، یمن و سوریه در کنار ما در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: مسؤولان باید دقت کنند و هوشیاری به خرج دهند، نباید به راحتی افراد متهم کرده و برچسب زد و نباید با کج‌سلیقگی مردم را از خود دور کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه رمضان فرصتی خوب برای کمک به ضعفا، فقرا و سیل زدگان کشور به ویژه خوزستانی‌ها است و بنده پیشنهاد می‌کنم که هر یک از مردم در توان خود هزینه‌ای را به سیل‌زدگان اختصاص دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار