معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پایگاه نوژه همدان در اوج آمادگی برای انجام ماموریت‌های خود قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 01 June 2018
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پایگاه نوژه همدان در اوج آمادگی برای انجام ماموریت‌های خود قرار دارد.

به گزارش مهر، سیدسعید شاهرخی در مراسم معارفه سرتیپ ۲ خلبان زال بیگی به عنوان فرمانده ارشد آجا در استان و فرمانده پایگاه شکاری شهید خلبان محمد نوژه؛ گفت: پایگاه هوایی نوژه نقش بی بدیلی در انقلاب، جنگ تحمیلی و مناسبت‌های مختلف داشته است.

وی بابیان اینکه امروز خوشحالیم که این پایگاه در اوج آمادگی برای انجام ماموریت‌های خود قرار دارد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی نقش ارزنده‌ای در انقلاب اسلامی ایفا کردند و ویژگی شاخص آن‌ها پیوند با ولایت و مردم بوده است.

وی عنوان کرد: تصمیم بزرگ و تاریخی همافران نیروی هوایی تیر خلاص را به رژیم پهلوی زد و صفوف ملت بزرگ ایران را در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: این اقدام نویدبخش آن بود تا در ادامه راه، ارتش در کنار سایر نیرو‌ها از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.

شاهرخی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی این رشادت‌ها را فراموش نمی‌کنند، گفت: اقتدار و استقلال امروز مدیون این فداکاری هاست و ارتش مقتدر و با صلابت مایه مباهات مردم و فرماندهی کل قوا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اظهارداشت: مایه سربلندی است که پایگاه نوژه با وجود همه مشکلات توانسته نگاه به درون را تقویت کند.

وی گفت: اقتدار، صلابت، اوج هماهنگی، همراهی، مردمی بودن و نهایت تعامل با مدیریت استان از ویژگی‌های امیر افسری بود که وظیفه دارم به نیابت از استاندار و اعضای شورای تامین استان از همراهی‌های امیر افسری تشکر کنم.

شاهرخی ابراز امیدواری کرد: استان همدان از خدمات فرماندهی جدید بهره‌مند شود.
کد خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار