همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-97 مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورد در ساختمان امام رضا(ع) مرکز آموزش عالی علمی کابردی لوله سازی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 25 October 2017
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، در این مراسم که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی مرکز تشکیل شد، اعضای هیات امناء، معاونین و مدیران مرکز ضمن خیر مقدم از دانشجویان جدیدالورود مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی استقبال کردند. 

در این مراسم اهداف و برنامه های فرهنگی و آموزشی مرکز توسط مشاور رئیس مرکز و معاون آموزشی و پژوهشی تبیین شد و در ادامه طه آل کثیر به عنوان نماینده معاونت امور مالی، چگونگی پرداخت شهریه و نیز شرایط اخذ تسهیلات دانشجویی در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی را بیان کرد.

همچنین در پایان ، از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی با هدف معرفی هرچه بیشتر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، در بین دانشجویان جدید الورود بسته های فرهنگی توزیع شد.

دانشجویان برای کسب موفقیت تحصیلی نیاز به برنامه دارند
سید فرج موسوی در این مراسم ، اظهارداشت: دانشجویان باید با برنامه ریزی بدانند که چه موضوعی را دنبال می کنند، انگیزه آنها برای ادامه تحصیل چیست و چگونه زمان خود را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مرکز لوله سازی اهواز تلاش شده تا سطح قابل توجه ای از استانداردهای آموزشی فراهم شود، عنوان کرد: دانشجویان می توانند از امکانات و تجهیزات در راستای رشد مهارتی و تحصیلی خود استفاده کنند.

معاون آموزش و پژوهش مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، خاطرنشان کرد: گروه های آموزشی در این مرکز در تمام طول ساعات کاری آمادگی دارند تا به دانشجویان راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

موسوی افزود: خلاقیت و نوآوری در دوران تحصیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار می رود دانشجویان جدیدالورود بتوانند با انگیزه این دوره را با موفقیت سپری کنند.

حمایت از فعالیت های فرهنگی دانشجویان مرکز لوله سازی اهواز 
مشاور فرهنگی و برنامه ریزی رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در ادامه این آیین گفت: از فعالیت های فرهنگی دانشجویان این مرکز به صورت همه جانبه و در زمینه های مختلف حمایت می شود.

سید باقر احمدی ثنا اظهارداشت: مهم ترین اولویت این مرکز فعالیت های فرهنگی بر مبنای رویکردهای دینی و انقلابی است.

وی فعالیت های فرهنگی را از ضروریات مراکز علمی و آموزشی دانست و افزود: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به عنوان یکی از مراکز نمونه در سطح کشور در این زمینه بسیار پر تلاش است.

احمدی ثنا ادامه داد: بر همین اساس بر خود لازم می دانیم تا از فعالیت های داوطلبانه دانشجویی در قالب تشکل های علمی، کانون های دانشجویی، انجمن های علمی، هنری، مذهبی و نشریات دانشجویی حمایت های همه جانبه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف هیئت امناء مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، توجه و رشد شاخص های فرهنگی است.

مشاور رئیس مرکز لوله سازی اهواز یادآور شد: مجموعه مدیریتی مرکز بر این اعتقاد است که فضای آموزشی بهترین محل برای پرورش و رشد اجتماعی و فرهنگی دانشجویان محسوب می شود، به همین دلیل حضور و فعالیت دانشجویان در فعالیت های داوطلبانه را تمام و کمال حمایت خواهیم کرد.

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود  در مرکز لوله سازی اهواز برگزار شد






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار