مدیرکل منابع طبیعی استان همدان از اجرای ۱۲۰ هزار هکتار طرح کاداستر اراضی ملی خبر داد و عنوان کرد: حدود ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی زیرپوشش اجرای طرح کاداستر رفته و ۷۰ هزار هکتار نیز به‌صورت امانی در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.
کد خبر: ۴۳۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 31 May 2017
مدیرکل منابع طبیعی استان همدان از اجرای حدود ۵۰ هزار هکتار طرح کاداستر در اراضی ملی همدان خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، اسفندیار خزائی رویکرد منابع طبیعی در سال‌ جاری را جلب مشارکت مردم در حفاظت، احیاء، توسعه و بهره‌برداری اراضی ملی عنوان کرد و اظهار داشت: امکانات ما محدود و عرصه‌های منابع طبیعی وسیع بوده و بدون تردید مردم مهم‌ترین و موثرترین و کارآمدترین نقش را در حفاظت از جنگل‌ها و مراتع برعهده دارند.

وی به موضوع بازسازی معادن درطرح حفاظت مشارکتی اشاره کرد و گفت: بازسازی معادن در دستور کار قرار دارد و تاکنون سه معدن از سوی صنعت، معدن و تجارت برای بازسازی معرفی شده‌اند که به منظور کاهش عوامل تخریب و بازسازی عرصه‌های معدنی وارد عمل شده‌ایم.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان از اجرای ۱۲۰ هزار هکتار طرح کاداستر اراضی ملی خبر داد و عنوان کرد:  حدود ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی زیر پوشش اجرای طرح کاداستر رفته و ۷۰ هزار هکتار نیز به صورت امانی در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.

وی هدف از اجرای کاداستر اراضی ملی را کاهش تجاوزات، تقلیل تخریب و دست‌اندازی به عرصه‌های اراضی منابع طبیعی و کاهش اختلافات دولت و مردم عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار