رئیس جمهور درحاشیه کلنگ زنی فاز دو خودروسازی فردا:
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از صدا و سیمای مرکز سمنان،حسن روحانی صبح پنج شنبه در حاشیه افتتاح فاز دو کارخانه خودروسازی فردا در سمنان ضمن تشریح دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروز خوشبختاانه صنعت خودروسازی دارای پیشرفت های قابل قبولی است که افتتاح یکی دیگر از کارخانجات این صنعت در سمنان می تواند دستاورد عظیمی برای توسعه و اشتغال این استان باشد.
کد خبر: ۴۰۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 06 April 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از صدا و سیمای مرکز سمنان،حسن روحانی صبح پنج شنبه در حاشیه افتتاح فاز دو کارخانه خودروسازی فردا در سمنان ضمن تشریح دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروز یکی از سیاستهای دولت و خودرو سازان حرکت به سوی ظرفیت اسمی تولید است.

یکی از سیاست های دولت و خودروسازان حرکت به سوی ظرفیت اسمی تولید است

رئیس جمهور همچنین افزود،امروز خوشبختاانه صنعت خودروسازی دارای پیشرفت های قابل قبولی است که افتتاح یکی دیگر از کارخانجات این صنعت در سمنان می تواند دستاورد عظیمی برای توسعه و اشتغال این استان باشد.

وی افزود: امروز خوشبختانه تا جایی شاهد پیشرفت های صنعتی در حوزه خودروسازی هستیم که تولید ۹۰ درصد قطعات سمند در داخل مشهود است که این امر در سالی که به نام تولید داخلی، اشتغال و توسعه نامگذاری شده، امری در خور توجه محسوب می شود.

رئیس جمهور گفت: باید در همه زمینه‌ها تولید را افزایش دهیم و  این اصل مهم و قابل توجه به ویژه در صنعت‌هایی مانند خودرو که زمینه‌های آن فراهم است باید نمود بیشتری داشته باشد تا در راستای تحقق شعار سال موفق باشیم.

یکی از سیاست های دولت و خودروسازان حرکت به سوی ظرفیت اسمی تولید است

سفر یک‌روزه هیئت دولت به استان سمنان برای افتتاح ۱۸طرح عمرانی و اقتصادی از صبح پنج شنبه آغاز شده است.

قابل ذکر است ، عملکرد ضعیف روابط عمومی استانداری سمنان در عدم دعوت از رسانه ای تاثیر گزار، از نقاط منفی این سفر بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار