به گزارش تابناک سمنان،حسن روحانی پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان استانی و همچنین افتتاح طرح تعریض باند فرودگاه سمنان، با حضور در کارخانه خودروسازی فردا، بخش بدنه این مجموعه تولیدی را افتتاح کرد. برای راه اندازی این طرح تولیدی سرمایه گذاری ارزی به ارزش 90 میلیون یورو نیاز است.
کد خبر: ۴۰۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 April 2017

این کارخانه در دهه فجر به بهره برداری رسیده بود و بخش بدنه و رنگ آمیزی آن امروز با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

شرکت خودرو سازی فردا از جمله 36 طرح ملی و کشوری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی در استان سمنان است که با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان از طرف بخش خصوصی و ظرفیت تولید روزانه 37 دستگاه که با راه‌اندازی کامل این مجموعه زمینه اشتغال حدود 2 هزار نفر در استان فراهم خواهد شد.

طرح توسعه خط رنگ و بدنه با حضور رئیس‌جمهور کلنگ زنی شد

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از یکهزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و با همکاری گروه صنعتی ایران خودرو در دو بخش «خدمات فنی-مهندسی» و «سفارش کار» فعال و وارد چرخه اقتصادی، تولیدی و اشتغال کشور شد و با بهره برداری از گام اول این خط تولید، 150 نفر به شکل مستقیم مشغول کار خواهند شد و با راه اندازی گام های بعدی و تکمیل زنجیره تولید این مجموعه، برای بیش از یک هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است، در سفر یک‌روزه ریاست جمهوری به سمنان،۱۷طرح افتتاح و یک طرح کلنگ زنی خواهد شد که طی آن برای۸۸۵نفر شغال آفرینی می شود

طرح توسعه خط رنگ و بدنه با حضور رئیس‌جمهور کلنگ زنی شد

سفر یک‍‌روزه هیئت دولت به استان سمنان عصر امروز به اتمام می رسد.

طرح توسعه خط رنگ و بدنه با حضور رئیس‌جمهور کلنگ زنی شد

قابل ذکر است ، عملکرد ضعیف روابط عمومی استانداری سمنان در عدم دعوت از رسانه ای تاثیر گزار، از نقاط منفی این سفر بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار