نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شوش و ناحیه صنعتی شاوور بازدید کرد
کد خبر: ۳۱۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 29 October 2016
 غلامرضا نوری در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شوش و ناحیه صنعتی شاوور گفت: شهرستان شوش ظرفیت های بالایی در بخش هایی مانند کشاورزی و صنعت دارد که باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاد کرد.

 

نماینده مردم شوش در مجلس شوراس اسلامی در بازدید از واحد صنایع غذایی نازپخت جنوب ، تولیدکننده کیک ، کلوچه و کیک رولتی اذعان داشت : این واحد صنعتی زمینه افزایش ظرفیت تولید را دارد ، اما با مشکلات تامین سرمایه در گردش و دریافت تسهیلات از طریق بانک های عامل روبه رو است ، که این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

 

 

نوری در ادامه از طرح در حال احداث شرکت طب ایران جنوب ، تولید کننده الکل سوختی (الکل اتلیک ) برای بررسی روند ساخت این شرکت بازدید کرد.

 

وی همچنین با حضور در جلسه ای که با جمعی از صنعتگران ، برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد ، گفت : تلاشمان را انجام میدهیم تا این موانع  هرچه سریعتر از مسیر تولید برداشته شود.

اخلاق محمدیان گفت : شهرک صنعتی شوش با مساحت 50 هکتار دارای همه زیرساخت های لازم و آماده برای سرمایه گذاری است .

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اذعان داشت: شبکه فاضلاب این شهرک صنعتی نیز در حال ساخت و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی همچنین به ناحیه صنعتی شاوور نیز اشاره کرد و افزود : این ناحیه صنعتی دارای 18 هکتار زمین صنعتی و دارای زیرساخت هایی مانند آب ، برق و تلفن است.

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا نوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار