کد خبر: ۲۷۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 11 August 2016

افزون بر 20 نفر از بانوان امدادگر شهرستان خاش به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت با مشارکت دستگاههای مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش در آیین تجلیل از بانوان امدادگر گفت: زنان و دختران از توانمندی های بالایی برخوردارند و حضور آنان در حوزه های امدادی و کارهای انسان دوستانه قابل تقدیر است.
محمدامین حسین زهی افزود: خدمات ارزشمند بانوان امدادگر در شهرستان خاش در زمینه های امداد کوهستان، کوهنوردی و سایر رده های امدادی چشمگیر و ستودنی است.
به گزارش ایرنا مراسم بزرگداشت روز دختر با موضوع گرامی داشت دهه کرامت و اولویت قرار دادن تجلیل از دختران امدادگر، جوانان و دختران کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان خاش از سوی این نهاد و با همکاری بخشداری مرکزی و کارشناسان اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
پخش شربت و شیرینی به همین مناسبت از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه کرامت در خاش بود.
صعود گروه کوهنوردی به قله 4050 متری تفتان، انجام تست آمادگی جسمانی کارکنان زندان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، تجلیل از 13 بانوی ورزشکار، توزیع لوازم ورزشی بین ورزشکاران و برگزاری تور فرهنگی و تفریحی در روستای گردشگری ترشاب از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت در شهرستان خاش است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار