نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، حادثه جانکاه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور و همراهانشان را به آحاد ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار این استان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ 21 May 2024

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان خستگی‌ناپذیرشان، مجاهدان پاک سرشتی که در راه خدمت به مردم شبانه روز از پای ننشستند، برای آحاد ملت ایران و امت‌های اسلامی و حقیقت‌طلب تلخ و جانکاه است.

شهید سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور اسلامی ایران دغدغه‌ای جز آبادانی و پیشرفت کشور نداشت و در این مدت همگان شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و بی وقفه ایشان بودند.

بدون تردید حیات عند رّبهم یرزقون نقطه پایانی معراج بشریّت است که این اولیای الهی با افتخار به آن دست یافتند. بی‌شک ملت ایران، رئیسی پرور است و این خاک پاک فرزندان و پرچم دارانی دارد که کارهای نیمه تمام ایشان را بر زمین نخواهند گذاشت.

اینجانبان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مجاهد خستگی ناپذیر، سید محرومان، خادم‌الرضا، یار رهبری و همچنین دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محبوب و حق‌گوی ولی فقیه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف،)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بیت معظم شهدای راه خدمت و تمامی دولتمردان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و سربلندی همه‌ خدمتگزاران حقیقی ملت را در سایه توجهات امام زمان(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار