کد خبر: ۱۱۶۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ 17 May 2024

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار گفت: طرح نظارت ویژه بر بازار این شهرستان توسط تیم‌های متعدد بازرسی به صورت سرزده از اصناف مختلف آغاز شد.

علی شالفروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت معیشیتی و اقتصادی که بر سفره خانوار قالب است، نظارت‌های ویژه ای را بصورت محسوس و نامحسوس آغاز کردیم که با تشدید این نظارت ها و اعمال قانون برای تمامی متخلفان، مردم بزودی نتیجه این کار را لمس خواهند کرد.
وی با بیان اینکه معیشت مردم خط قرمز ما است، افزود: گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، ارائه فاکتور و عدم رعایت قیمت‌های ابلاغی تخلفاتی هستند که شدیدترین جرایم را دارند.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار تاکید کرد: بازدیدها و گشت‌های مشترک، تعزیرات، اتاق اصناف، نماینده دادستان و بازرسی و فرمانداری این شهرستان آغاز شده و این کارگروه برای همیشه فعال خواهد بود.
وی تصریح کرد: از همه مردم تقاضا داریم چنانچه در حوزه بازار و اصناف تخلفی را شاهد بودند، به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند و بازرسان در کمترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی خواهند کرد.
شالفروش یادآور شد: منافع مردم در اولویت کاری مسوولان بوده و فقط در این بین همراهی مردم می‌تواند ما را به چشم انداز تعریف شده بازار آرام و باثبات برساند.
وی افزود: نصب پروانه کسب در فروشگاه که برای مردم قابل مشاهده باشد مورد تاکید است و حتما فاکتورهای خرید در دسترس صنوف باشد که با حضور بازرسان در اختیار آنها قرار داده شود و از امروز به بعد هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار تصریح کرد: در ۶ ماهه گذشته بازرسی‌های صنوف ۲ برابر شده و با چندین نانوایی متخلف برخورد و از همه مهمتر کیفیت نان چند درصد افزایش پیدا کرده اما هنوز کیفیت نان در بعضی از خبازی‌ها مورد تایید مردم نیست که به این نانوایی ها آخرین فرصت برای بالا بردن کیفیت نان داده شده است.
وی ادامه داد: عرضه سوخت به وسایل نقلیه مردم در کمترین زمان ممکن در حال انجام است که شکستن صفوف طولانی در جایگاه ها با خرد جمعی تمامی سازمان ها و ادارات مرتبط صورت گرفته است اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.
شالفروش گفت: همراهی تمام سازمان ها، ادارات، دستگاه قضا، بازرسی در چابهار در ۲ سال گذشته بسیار خوب بوده که این امر باعث شده که بخشی از مشکلات در کمترین زمان ممکن حل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار