کد خبر: ۱۷۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 28 January 2016

احمد اسکینی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در 10 ماهه سال جاری 74 تن و 741 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: 94 باند توزیع و فروش مواد مخدر در این استان طی مدت فوق منهدم شده که افزایش 78 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: درگیری‌ها و عملیات‌های نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر افزایش داشته و 23 درصد در بخش عملیات‌های منجر به کشف افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر در مدت فوق تاکنون نیروی انتظامی هیچ شهیدی نداشته است، بیان کرد: 84 درصد افزایش کشفیات خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر داشته‌ایم.

اسکینی گفت: علاوه بر مبارزه با باندهای کلان، دستگیری خرده‌فروشان نیز در دستور کار قرار داشته و در این زمینه افزایش عملکرد را در 10 ماهه امسال شاهد بودیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، افزود: شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، مهرستان و خاش بیشترین کشفیات را داشته‌ایم و بخش بیشتر کشفیات نیز مربوط به ماده مخدر تریاک بوده است.

این مسئول ادامه داد: بیشتر کشفیات مواد مخدر در جنوب این استان و اکثر درگیری‌ها نیز مسلحانه بوده است.

وی بیان کرد: مصرف موادمخدر در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و زاهدان به سمت مواد مخدر صنعتی پیش‌ می‌رود که جای نگرانی داشته و با توجه به اینکه سن مصرف مواد مخدر رو به کاهش است، خانواده‌ها باید به فرزندان خود بیشتر توجه کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از جمع‌آوری دو مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در زاهدان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار