مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری ٦هزار ١٣٠نفر از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 12 September 2022

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری ٦هزار ١٣٠نفر از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، علی سنجربگی با بیان این مطلب اظهار داشت: ١٧پایگاه امدادی ثابت وموقت برای امدادرسانی به زائرین درسطح استان با ١٥٠نجاتگر و ٥٩ دستگاه خودرو امدادی ٩شعبه در استان در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه یک تیم واکنش سریع در شهر همدان و یک تیم امدادی در موقعیت شهید زارعی استقرار دارد، افزود: دوتیم امدادی بهمراه ٢دستگاه آمبولانس و٣٤نفر امدادگر به کشور عراق جهت پوشش امدادی پیاده روی اعزام شده اند.


سنجربیی با اشاره به دستور آماده باش به عوامل امدادی در سطح استان، گفت: یک تیم امدادی به همراه آمبولانس به استان کردستان از استان همدان اعزام شده است.


وی از اختصاص ١٨ سرویس بهداشتی سیار در مسیرهای زائرین درسطح استان خبر داد و گفت: شش دستگاه سرویس بهداشتی سیار نیز به مرز مهران ارسال شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: ٧دستگاه تانکر آب ثابت جهت استفاده زائرین درمواکب و همچنین تامین وتوزیع آب معدنی به واسطه این جمعیت خبر داد.


سنجربگی با بیان اینکه ۱۱۰تخته پتو برای اسکان اضطراری زائران اربعین اختصاص و تحویل داده شده است، گفت:  مشارکت در تامین ٥٠ درصد داروی مورد نیاز ایستگاه سلامت میدان شهید همدانی نیز با این جمعیت بوده است.


وی با اشاره به مشارکت در ایستگاه شهید قهاری گردنه اسدآباد بیان کرد: ١٠جلسه کارگروه،کمیته وجلسات داخلی حول موضوع امداد و نجات اربعین وهماهنگی لازم برای آموزش موکب داران استان، تولید و انتشار محتوای آموزشی با موضوع سلامت در اربعین با عنوان عمود١١٢ و همچنین بازآموزی امدادگران وبروز رسانی تجهیزات پایگاهها از دیگر اقدامات بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار