پس از آشنایی با هتل های همدان می‌توانید آنها را از وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. این وب سایت تخفیفات خوبی برای رزرو آنلاین هتل های همدان ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 31 May 2022

 آشنایی با هتل های محبوب همدان

حتماً می‌دانید که همدان شهری تاریخی و باستانی است و در دوره‌ای از تاریخ به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شد! همدان با قدمت طولانی‌اش دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی است و هر ساله میزبان تاریخ‌دوستان از سراسر کشور و حتی خارج از ایران است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، قبل از بستن چمدانتان باید با هتل های همدان آشنا شوید! هتل‌ هایی که مکانی مناسب برای اقامت بوده و امکانات رفاهی خوبی دارند. در ادامه به معرفی هتل های محبوب همدان می‌پردازیم. پس ادامه این مقاله جذاب را بخوانید.

هتل بابا طاهر همدان

 اتاق 4 تخته هتل بابا طاهر همدان

یکی از هتل‌ های لوکس همدان، هتل بابا طاهر است. این هتل ۴ ستاره در نزدیکی آرامگاه باباطاهر واقع شده و از همین رو با این نام شناخته می‌شود. هتل بابا طاهر با تجهیزات و امکانات مدرنش حتماً نظر شما را جلب می‌کند! این هتل دارای رستوران‌های سنتی و بین‌المللی بوده و تنوع غذایی بسیاری دارد.

از دیگر امتیازات هتل ۴ ستاره باباطاهر همدان می‌توان به مجموعه آبی و ورزشی آن اشاره کرد که بسیار لوکس و تمیز است. از سایر امکانات هتل باباطاهر همدان باید چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، سیستم اعلام حریق، سالن اجتماعات، نمازخانه، دستگاه خودپرداز، خشکشویی، پارکینگ، کافی شاپ، اینترنت، تاکسی سرویس، استخر و فضای سبزش را نام برد.

هتل پارسیان بوعلی همدان

 اتاق 3 تخته هتل پارسیان بوعلی همدان

یکی دیگر از هتل های محبوب همدان، هتل پارسیان بوعلی است. این هتل ۴ ستاره در زنجیره هتل های پارسیان قرار گرفته و یک هتل دو طبقه است. هتل پارسیان بوعلی در مجموع ۳۸ اتاق داشته و دارای دو باغ بسیار زیبا و سرسبز است. چشم‌انداز اتاق‌ها به سمت فضای سبز بوده و به همین سبب می‌توان گفت اتاق‌های هتل پارسیان بوعلی همدان بسیار دلباز هستند.

این هتل دقیقا در خیابان بوعلی قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۳۳۲ بازمی‌گردد. از جاهای دیدنی اطراف هتل می‌توان به کلیسای انجیلی، آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان اشاره نمود. همچنین باید بدانید که هتل بوعلی همدان اتاق‌های بسیار راحتی دارد که نظیر آنها اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت برای چهار نفر است.

امکانات داخلی هر کدام از این اتاق‌ها شامل دراور، آباژور، سشوار، مبلمان، دستگاه چای ساز، جالباسی، مینی بار با هزینه، وان، اسپیلت، تلویزیون، حوله حمام، یخچال، قفل الکترونیکی درب اتاق، صندوق امانات و سایر امکانات رفاهی به‌روز و مدرن است. برای رزرو هتل در همدان یکی از بهترین گزینه‌ها هتل بوعلی است؛ چراکه دارای کافی شاپ و رستوران نیز هست. رستوران این هتل در طبقه همکف قرار گرفته و با ۱۰۰ ظرفیت به سرو صبحانه، ناهار و شام می‌پردازد.

امکانات عمومی هتل بوعلی همدان

از امکانات عمومی هتل بوعلی همدان نیز می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ، نمازخانه، سالن صبحانه خوری، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن همایش، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر روباز، پارک بازی برای کودکان و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها اشاره نمود. خدمات هتل بوعلی نیز عبارتند: از روم سرویس، لاندری، فتوکپی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان.

هتل امیران همدان

اگر به قیمت هتل در همدان فکر می‌کنید و این موضوع برایتان مهم است، هتل امیران را رزرو کنید! هتل امیران همدان که در بلوار بعثت قرار گرفته، نسبت به سایر هتل های هم تراز خود، قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد. این هتل ۴ ستاره ساختمانی بسیار لوکس و شیک بوده و معماری چشم‌نوازی دارد. البته که هتل امیران همدان در فروردین ماه ۱۳۹۶ افتتاح گردیده به همین دلیل هم یک هتل نوساز شناخته می‌شود. تمام وسایل اتاق‌ها و لابی نو و جدید هستند.

یکی از ویژگی‌های خوب هتل امیران همدان نزدیک بودن به آرامگاه بوعلی سینا است. ساختمان هتل امیران در ۱۰ طبقه خلاصه می‌شود و تعداد اتاق‌هایش به ۶۰ باب اتاق و سوئیت می‌رسد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته لاکچری، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، سوئیت امپریال دو خوابه برای چهار نفر و سوئیت امپریال برای ۵ نفر است.

از امکانات لاکچری و مدرن سوئیت امپریال دو خوابه هتل بوعلی می‌توان به یک سالن نشیمن بسیار شیک با دو اتاق خواب اشاره نمود. سرویس نفر اضافه نیز به صورت کاناپه ارائه می‌شود. امکانات رفاهی این اتاق شامل اسپیلت، پاور سوئیچ، جالباسی، چیلر، مینی بار رایگان، آباژور، دراور، میز آرایش، کتری برقی، تلویزیون، کارت هوشمند اتاق، سیستم سرمایشی مرکزی، اتو و میز اتو، حمام، سشوار و... است.

هتل امیران همدان یک گزینه‌ی عالی برای اقامت در این شهر تاریخی و زیباست. امکانات عمومی و تفریحی این هتل شامل رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، تالار عروسی، سالن کنفرانس، فروشگاه، آسانسور، پارکینگ، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و خدماتی همچون تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لاندری، خدمات تهیه بلیط، خدمات اتو، روم سرویس ۲۴ ساعته، پرینتر، فکس و... است.

هتل کتیبه همدان

اگر برای تعطیلات به رزرو هتل در همدان فکر می‌کنید، هتل کتیبه را نیز در گوشه ذهنتان داشته باشید! این هتل ۴ ستاره در بلوار ارم، ابتدای جاده مجتمع تفریحی عباس آباد همدان قرار گرفته است. هتلی نوساز و زیبا که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. این هتل چهار طبقه ۳۱ فضای اقامتی دارد و در فاصله سه و نیم کیلومتری موزه دفاع مقدس و دانشگاه صنعتی همدان قرار دارد.

از جمله این فضاهای اقامتی می‌توان به اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر اشاره ‌نمود. امکانات داخلی سوئیت دو خوابه هتل کتیبه همدان شامل سرویس نفر اضافه به صورت کاناپه، صندوق امانات، تلفن، دراور، یخچال، کتری برقی، آباژور، مبلمان، دستگاه چای ساز، اسپیلت، جالباسی، اتو و میز اتو، سرویس فرنگی، آشپزخانه‌ بدون امکان پخت و پز، مینی بار با هزینه، میز آرایش، سیستم اطفاء حریق، آب معدنی رایگان، حوله حمام و تلویزیون است.

همچنین هتل کتیبه همدان امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد که نظیر آنها: پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، صبحانه در اتاق، رستوران روف گاردن، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تالار عروسی و اینترنت رایگان است. از خدمات هتل هم باید لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، پرینتر، اتاق چمدان و ترانسفر با هزینه را نام برد.

 

حالا که هتل های همدان را شناختید، باید یکی از آنها را برای رزرو انتخاب کنید. دیدن تصاویر این هتل ‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخابی مطابق میل و سلیقه خود داشته باشید. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. در این وبسایت می‌توانید تصاویر مربوط به هتل های همدان را ببینید و این هتل‌ ها را با تخفیفات فصلی رزرو کنید. از طرفی نظرات کاربران در مورد هتل های همدان را بخوانید و بهترین هتل را برای اقامت انتخاب نمایید. ناگفته نماند وب سایت ایران هتل آنلاین برای اعضای ویژه خود تخفیفاتی استثنایی ارائه می‌دهد که نباید از آن غافل شوید!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار