رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سپاه عرصه نامحدود خدمت است و هرجا که نیاز به خدمت باشد، در همه زمینه‌های جهاد اعم از رزم، خدمت‌گزاری، تبیین، دستگیری و حمایت از مردم محروم و افرادی که شایسته خدمت، مرزبانی، تامین امنیت و دفاع از ارزش های نظام و انقلاب در میدان عمل حضور دارد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳ 20 April 2022
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، دکتر علی دهقانی در دیدار با فرمانده قرارگاه کربلا سپاه در جنوب غرب، اظهار داشت: دستگاه قضایی خوزستان نیز همراه و حامی همه نیروهای نظامی و انتظامی استان است و هرجا نیاز به حمایت و دستور قضایی باشد، چه در زمینه برخورد با مجرمان و چه در راستای رفع مشکلات و معیشت مردم، همگام و همراه است.
وی با بیان این موانع سرمایه‌گذاری در استان باید از سر راه برداشته شود، گفت: امروز اگر نتوانیم در سرمایه‌گذاری خوب عمل کنیم و سرمایه‌ها را در استان نگه داریم، این فرصت گرانبها ممکن است به تهدید تبدیل شود.
دکتر دهقانی تصریح کرد: منشاء بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و همچنین پرونده‌هایی که امروز در دستگاه قضایی شکل می‌گیرد، اقتصادی و معیشتی است و چنان چه بتوان در این زمینه اقداماتی انجام داد، قطعا سودمند خواهد بود.
نویسنده : مدیر دادگستری کل استان خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار