سرپرست راهداری همدان خبر داد:
سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی زیرگذر‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ 18 April 2022
سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی زیرگذر‌های استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، جواد نگاهداری با اشاره به اینکه اولویت راهداری استان در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام است، افزود: با جدیت تمام و برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم این طرح‌ها هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

وی گفت: طرح‌های ضرورت‌دار را در اولویت کاری راهداری قرار داده‌ایم و برای اتمام آن‌ها تلاش‌های مضاعفی خواهیم داشت.

نگاهداری ادامه داد: محور اصلی ما خدمت به مردم است، زیرا که راهداری متعلق به خود مردم بوده و کوچک‌ترین کم‌کاری منجر به پایمال شدن حق مردم می‌شود.

سرپرست راهداری استان همدان با اشاره به طرح‌های مهم در دست اقدام تأکید کرد: هم اکنون ۹ زیرگذر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اقدام است که امیداوریم با پیگیری‌ها و جذب اعتبارات مورد نیاز و همچنین رفع مشکل معارضین این طرح‌ها امسال به بهره برداری برسند.

نگاهداری ابراز داشت: عملیات نصب نیوجرسی و تعریض گردنه اسدآباد یکی دیگر از طرح‌های مهم راهداری استان همدان است که با جدیت تمام هم اکنون با اکیپ‌های امانی و پیمانی در حال به نتیجه رساندن این طرح هستیم.

وی یادآور شد: طرح‌های نصب نیوجرسی در محور‌های همدان-ملایر، نهاوند-کرمانشاه، رزن-قروه، فامنین-تجرک، ویان-کبودرآهنگ، بهار-صالح آباد و گردنه اسدآباد به شکل امانی و پیمانی در حال اجرا است.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری و هماهنگی‌های لازم با پیمانکاران مربوطه در طی روز‌های آینده عملیات ترمیم رویه آسفالت شامل روکش، لکه گیری و آسفالت حفاظتی (چیپ سیل و..) در محور‌های دارای اولویت استان همدان آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار