مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: ۷۱۸ مرکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت همدان به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 30 October 2021
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: ۷۱۸ مرکز درمانی، تشخیصی و تصویری طرف قرارداد مستقیم با بیمه سلامت استان هستند که خدمات سلامت را به بیمه شدگان عزیز ارائه می‌دهند. 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت همدان، دکتر سعید فرجی در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت خدماتی را برای بیمه‌شدگان خریداری می‌کند که از طریق انعقاد قرارداد با مراکز خدماتی و درمانی و تشخیصی انجام می‌شود افزود: در حال حاضر تعداد موسسات طرف قرارداد مستقیم با اداره کل بیمه سلامت استان ۷۱۸ مرکز درمانی، تشخیصی و تصویری هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۵ پزشک عمومی و ۱۷۵ پزشک متخصص قرارداد مستقیم با بیمه سلامت همدان دارند گفت: ۱۷ فوق تخصص، بیش از ۱۹۰ داروخانه، ۵۲ آزمایشگاه، ۴۵ مرکز توانبخشی، ۳۱ پرتوپزشکی و ۲۷ درمانگاه و خیریه به صورت مستقیم با بیمه سلامت قرارداد دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از پزشکان در مراکز درمانی نیز به طور غیر مستقیم با ما قرارداد دارند خاطرنشان کرد: ۱۷۶ متخصص و ۲۸ فوق تخصص در درمانگاه‌های تخصصی به طور غیرمستقیم به بیمه‌شدگان ما خدمات ارائه می‌دهند که جمعا ۲۰۴ نفر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار