همراه با فرهنگیان و دانش آموزان
ماهواره وانواع شبکه های مجازی یکی از معضلاتیست که گریبانگیر عامه جامعه خصوصا دانش آموزان شده است که لازم است فرهنگیان الگوی خود را شهدا در نظر بگیرند و به مقابله با این هجوم فرهنگی بروند
کد خبر: ۹۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 23 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز طی مراسمی در دبیرستان اسماء بخش سرفاریاب با حضور مسئولین شورای اداری بخش سرفاریاب،برخی مسئولین آموزش وپرورش شهرستان چرام وهمچنین فرهنگیان و دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد.

در آغاز این مراسم مسئول نمایندگی بخش سرفاریاب ضمن خیر مقدم به میهمانان ،فرهنگیان ودانش آموزان ،به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس اشاره وخاطره شهدای جنگ تحمیلی خصوصا فرهنگیان ودانش آموزان شهید را گرامی داشت.

صدرالله آزاد از همکاری مسئولین بخش سرفاریاب خصوصا شهردار این شهر در راه اندازی پروژه مهر قدردانی کرد .

الگوگیری از شهدا

درادامه این مراسم آتش سودا بخشدار سرفاریاب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به فرهنگیان و دانش آموزان ،به هفته دفاع مقدس اشاره و افزود:فرهنگیان شهدا را به یاد داشته باشند و سعی در نهادینه کردن فرهنگ شهادت در بین دانش آموزان بنمایند.

آتش سودا با اشاره به ناتوی فرهنگی گفت ماهواره وانواع شبکه های مجازی یکی از معضلاتیست که گریبانگیر عامه جامعه خصوصا دانش آموزان شده است که لازم است فرهنگیان الگوی خود را شهدا در نظر بگیرند و به مقابله با این هجوم فرهنگی بروند.

همه مدیون فرهنگیان هستیم

امام جمعه سرفاریاب در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت: همه ی ما که الان به راحتی صحبت می کنیم ،دارای پست و مقام هستیم ،مدیون شما معلمین هستیم.

حجت الا سلام پژمان در ادامه اعلام کرد که دو خواهش دارم . یکی از خانواده ها که ز آنها می خواهم سعی در آرام نگه داشتن جوخانه داشته باشند و خواهش دیگر از معلمین عزیز است. از آنها خواهش دارم اگر دانش آموزان در زمان جنگ تربیت می شدند که داوطلبانه به جنگ رفته و از سرزمین ایران و اسلام دفاع می کردند الان به مسئله علم و دانش توجه ویژه داشته باشند.

رتبه بندی فرهنگیان

معاون پشتیبانی شهر ستان چرام آخرین سخنران این مراسم بود که در سخنان خود به دوره ی چند ماهه پروژه مهر اشاره و افزود:پروژه مهر محصول چند ماه است که امروز به عنوان یکی از مراحل آن انجام می شود.

وی گفت: پروژه مهر شامل سازماندهی و تجهیز مدارس هم می شود که از چند وقت پیش شروع شده است.

علیبازی سپس به طرح رتبه بندی اشاره کرد و گفت: دستور العمل صدور احکام مربوط به طرح رتبه بندی آماده شده است و تا هفته آینده احکام صادر می شود.

بوفه مدارس

در حاشیه این مراسم صدرالله آزاد در پاسخ سئوال خبرنگار تابناک در خصوص بوفه مدارس اعلام کرد : امسال بوفه مدارس دارای نظم خاصی می باشد . بدین صورت که کسانی که می خواهند در مدرسه بوفه دایر کنند باید ابتدا صلاحیت های خاصی از جمله بهداشتی را داشته باشند سپس آنها باید یک سری تاییدیه هایی را بگیرند و حتی به وزارت هم معرفی می شوند ضمن اینکه نوع مواد غذایی که در بوفه ارائه می شوند مشخص هستند.

تشکر ویژه از شهردار سرفاریاب

صدر الله آزاد یا اعلام اینکه شهردار سرفاریاب در این مدت بطور ویژه به همکاری با مسئولین آموزش و پرورش سرفاریاب پرداخته است افزود شهردار محترم در تهیه امکانات و همچنین زیباسازی شهر و اطراف مدارس بسیار پرتلاش همکاری کردند.

آقای برهانی شهردار سرفاریاب در پاسخ تقدیر مسئولین گفت برای من افتخاریست که بتوانم به جامعه فرهنگی خدمتی کنم چرا که فرهنگیان همه برای ماعزیز هستند و هر مسئولی همکاری با جامعه فرهنگی را برای خود افتخار می داند.

تصاویر تکمیلی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار