جوان خلاق لنده ای که تیرماه ۱۴۰۲ با دعوت وزارت آموزش و پرورش  راهی پایتخت و مرکز آموزش و پرورش کشور شده بود، با صلاحدید معاون رئیس جمهور راهی سازمان اداری و استخدامی کل کشور شد
کد خبر: ۱۱۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ 01 May 2024

به گزارش تابناک سعید شریعتی از  جوانان خلاق استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزند شایسته شهرستان لنده است که تیرماه ۱۴۰۲ با دعوت وزارت آموزش و پرورش راهی پایتخت و مرکز آموزش و پرورش کشور شده بود اکنون با صلاحدید معاون رئیس جمهور راهی سازمان اداری و استخدامی کل کشور شد.

سازمان اداری و استخدامی نهادی زیرمجموعه رئیس جمهور است که بخشنامه ها و شرایط استخدام و قوانین اداری را برای تمامی وزارتخانه های دولتی، تعیین، و مجوز استخدام به وزارتخانه ها را صادر می کند. ایشان قرار است در واحد فناوری اطلاعات این نهاد که استخدام و منابع انسانی تمامی دستگاه های دولتی را کنترل و نظارت می کند، مشغول فعالیت شود.
بدین ترتیب شریعتی پس از جلب نظر مقامات وزارت متبوع خود ، توانست، نظر مقامات بالادستی در ریاست جمهوری را جلب و به یکی از بالادست ترین سازمان های دولتی بپیوندد.
وی دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و دانشجوی دکتری کامپیوتر است که در زمینه های  برنامه نویسی، هوش مصنوعی و تحلیل داده تخصص داشته و فعالیت می کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مورسیتی...موسی حسینی
|
Germany
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
درودبرفرزندشایسته لنده ....تبریک به تمامی هم استانیهایی عزیزم ....وتبریک به خانواده دکترشریعتی که چنین فرزندی تربیت کرد♥️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مبارک باشه.لنده ایها حسادت وبزارید کنار وبه همشهریاتون درهرپستی که انتخاب میشن افتخارکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار