فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا گفت: ۶۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در این شهرستان دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۹۹۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 30 September 2021

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۳۸۶ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

وی افزود: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۵۷۵ تست کرونا در شهرستان کرمانشاه گرفته شده که از این تعداد ۳۲ هزار و ۸۳۷ تست منجر به بستری شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تداوم واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان گفت: تاکنون ۷۲۵ هزار و ۸۸۵ دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که ۴۶۷ هزار و ۱۷۱ دُز مربوط به مرحله نخست و ۲۵۸ هزار و ۷۱۴ دُز مربوط به مرحله دوم بوده است.

رنجبر تصریح کرد: ۷۵۰ هزار نفر جمعیت هدف واکسیناسیون کرونایی در شهرستان کرمانشاه بوده و ۶۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا یکی از راه‌های موثر در پیشگیری از ابتلا به این ویروس بوده و مردم باید نسبت به تزریق این واکسن تعجیل کنند.

به گفته فرماندار کرمانشاه مردم باید از حضور در تجمعات پرهیز کرده و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار