عشاقی خبر داد:
تابناک: دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه حسنات از انتشار فراخوان پنجمین دوره این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، امیرحسین عشاقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات در سال ۹۴ با موضوعات حقوق شهروندی، رستگاری و موضوع ویژه زاینده رود در بخش های فیلمنامه ، فیلم های داستانی، مستند، پویانمایی با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

وی افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در سه بخش مسابقه ملی، فیلمسازی اول و مسابقه فیلم های تجربی برگزار و آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این دوره ۳۱ تیرماه ۹۴ است.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه حسنات تاکید کرد: اغلب فیلم های جشنواره حسنات در جشنواره های ممتاز استانها و شهرهای مختلف داخلی و خارج از کشور رتبه های خوبی آوردند که از جمله آنها فیلم هفتان از هوشنگ میرزایی، فقط کمی نور از حامد موسوی، به خاطر معصومه از فریبرز آهنین و مجید شیدا و غیره است.

وی با بیان اینکه برگزاری پنجمین جشنواره حسنات به سال آینده موکول شده است، ابراز داشت: امسال از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه تنها هفته فیلم حسنات را خواهیم داشت که فیلم های برگزیده چهار دوره قبلی جشنواره در آن به نمایش درخواهد آمد.

عشاقی تاکید کرد: هفته فیلم حسنات به شکل همزمان در ۶ استان البرز، سمنان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، گیلان و فارس و ۱۱ شهر برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار