امام جمعه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق مانند آزادی خرمشهر، صحنه جنگ را تغییر داد. چرا که این عملیات باعث تثبیت اقتدار هرچه بیشتر ایران در جهان شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ 17 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت خودسازی و اصلاح انسان، اظهار کرد: انسان باید در اولین گام برای اصلاح خود، نسبت به محاسبه نفس و مراقبت از خود اهتمام داشته باشد.

وی با اشاره به هفته کرامت، افزود: در گرامیداشت دهه کرامت گرامی باید اهتمام جدی داشت، زیرا حضور امام رضا (ع) در ایران، از الطاف و عنایت‌های خداوند نسبت به ایرانیان است.

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه اصفهان منبع میراث فرهنگی است، گفت: از میراث فرهنگی اصفهان باید مراقبت و محافظت کرد، اما در نگهداری میراث فرهنگی این شهر هزینه‌های لازم درنظر گرفته نمی‌شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: سازمان ملل برای ایجاد صلح و حمایت از مظلوم شکل گرفت، اما امروز این سازمان در تشخیص ظالم مردد است، آن هم در شرایطی که بیش از ۱۵ هزار کودک در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

وی با انتقاد از برخی کشور‌های اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: برخی کشور‌های اسلامی فقط در حال مشاهده جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند. امروز در بسیاری از کشور‌های آمریکایی و اروپایی، مردم و دانشجویان با زبان فارسی، شعار «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

امام جمعه اصفهان به اعتراضات دانشجویان سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این دانشجویان با اعتراض خود، چهره واقعی مدعیان آزادی و دموکراسی را برملا کرده‌اند، زیرا در آمریکا که مدعی طرفداری از حقوق بشر است، بیش از ۲ هزار دانشجو و استاد دستگیر شده‌اند.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق مانند آزادی خرمشهر، صحنه جنگ را تغییر داد. چرا که این عملیات باعث تثبیت اقتدار هرچه بیشتر ایران در جهان شد.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار