تابناک: تغییر استاندار کرمانشاه و البته بیش از آن، دلیل برکناری وی از این سمت، سبب شده تا گمانه‌زنی‌ها برای تغییر دیگر استانداران در برخی استان‌ها که از مدت‌ها پیش زمزمه آن پیچیده بود، قوت بگیرد.
کد خبر: ۹۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 22 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تغییر استانداران در دولت یازدهم از جمله موضوعاتی است که هر از گاهی برخی مسئولان وزارت کشور را به مصاحبه در خصوص این مسئله وامیدارد.

بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، همه استانداران دولت احمدی نژاد با میز و صندلی کار خود خداحافظی کردند و جای خود را به منتخبان هیئت دولت برای استان‌ها دادند.

از سیاست‌های وزارت کشور در این دوره که زیاد هم بر آن تاکید می شود، عدم تغییر استانداران و ثبات در مدیریت استان هاست اما با این وجود هراز گاهی تغییراتی در سطح استانداران نیز صورت می گیرد.

هرگاه خبر برکناری یا تغییر یکی از استانداران دولت مطرح می شود ذهن‌ها به این سو می رود که با نزدیک شدن به ایام انتخابات آیا گستره بیشتری از استانداران با دولت یازدهم خداحافظی می کنند؟.

تغییر استاندار کرمانشاه و البته بیش از آن، دلیل برکناری وی از این سمت، سبب شده تا گمانه‌زنی‌ها برای تغییر دیگر استانداران در برخی استان‌ها که از مدت‌ها پیش زمزمه آن پیچیده بود، قوت بگیرد.

حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور در توضیح تغییر استاندار کرمانشاه، گفت: وزارت کشور همواره ارزیابی هایی از استانداران و فرمانداران سراسر کشور انجام می دهد و در جمع بندی های صورت گرفته با توجه به اینکه خانواده آقای بابادی استاندار سابق کرمانشاه در تهران سکونت داشتند تصمیم بر این شد که این تغییر صورت گیرد.

اگر بنا به تغییر استانداران به علتی باشد که آقای سخنگو بر آن تاکید دارد پس با این حساب می توان انتظار داشت در صورت معیار بودن این موضوع برای ابقا یا برکناری استانداران، قطعا لیست اسامی استاندارانی که در آینده به جمع برکنارشده‌ها اضافه می شود، بیشتر خواهد شد!.

حال با توجه به سکونت خانواده بسیاری از استانداران در پایتخت، باید منتظر ماند و دید آیا روند تغییرات در ساختمان استانداری‌ها از محدوده کرمانشاه فراتر خواهد رفت یا دولت به همکاری خود با این دسته از استانداران ادامه خواهد داد؟.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار