کد خبر: ۹۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 21 September 2015
تابناک بوشهر: فرماندار تنگستان گفت: مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی تنگستان با اعتبارات مصوب در کمیته برنامه ریزی این شهرستان تجهیز می‌شود.

غلامرضا ترک‌زاده  بعدازظهر امروز در آئین بازگشایی مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی تنگستان ضمن تسلیت شهادت پنجمین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی درشهرستان تنگستان برگزار می‌شود که  انتظار می‌رود همه عزیزان در این برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان  در دفاع از ایران اسلامی و اسلام عزیز است گفت:  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی چراکه انتقال این فرهنگ به نسل جوان و نوجوان آنان رااز ترفندهای دشمنان مصون نگه می‌دارد.

ترک‌زاه به آغازبازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: برای بازگشای مدارس تمام تمهیدات لازم در تنگستان فراهم شده است و دانش‌آموزان بانشاط و شادابی وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

وی با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها بیان کرد: سه واحد آموزشی‌عالی شامل  دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و دلوار ودانشگاه پیام نور در تنگستان از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار است که همزمان با آغاز سال تحصیلی فعالیت علم‌آموزی این مراکزآموزش عالی آغاز می‌شود.  

فرماندار تنگستان افزود: علاوه بر مراکز یاد شده مرکز علمی کاربردی و حوزه علمیه خواهران  ریحانة النبی در تنگستان در حال فعالیت هستند که حوزه علمیه خواهران ریحانة النبی شهر اهرم نیز ساختمان آن بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: برای  تجهیز حوزه علمیه خواهران ریحانة النبی تنگستان اعتبار لازم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده است.

ترک‌زاده  با بیان اینکه در سال  تحصیلی جدید بیش از 12 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف آموزشی وارد مدارس می‌شوند گفت: در سطح آموزش عالی نیز بیش از شش‌هزار دانشجو وارد موسسات آموزش عالی شهرستان تنگستان می‌شوند.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: اگر جوامعی دارای رشد علمی، فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی است ناشی از وجود همین مراکز دانشگاهی و علمی است که به تربیت و پرورش و به آموزش نیروی انسانی مبادرت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان تنگستان می‌تواند در عرصه‌های علمی جزو بهترین‌ها باشد کما اینکه در سال گذشته بیش از 30 درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان به مراکز دانشکاهی راه یافتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار