دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با دادستان محترم بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ 19 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر، دکتر معمار شهنیایی دادستان عمومی و انقلاب بوشهر در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه هلال احمر افزود: این لباس و نشان هلال برای مردم آرامش‌دهنده است، چرا که هر کجا نام شما وجود دارد به ویژه در حوادث برای شهروندان امیدآور است.

دادستان عمومی انقلاب بوشهر تصریح کرد: مردم به جمعیت هلال احمر اعتماد بسیار بالایی دارند این مهم حاصل نمی‌شود جز سال‌ها کار بر اساس وجدان و پادکستی که این بسیار با ارزش است.

وی با بیان نقش موثر هلال‌احمر در حوادث گفت: افراد مختلفی در حوادث و اتفاقات ورود می‌کنند اگر چه قصدشان خیر است، اما این هلال‌احمر است که با توجه به تجربیات موفق خود در خدمت‌رسانی به بهترین شکل به وظایف خود می‌پردازد.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با اشاره به همکاری و حمایت دستگاه قضایی با هلال احمر خاطرنشان کرد: مجموعه هلال‌احمر عملکرد خوبی دارد و بنده به عنوان یک شهروند از شما صمیمانه سپاسگزارم، در بحث موراد حقوقی و از نگاه دادستان، هر کجا که نیاز به حمایت، مشارکت و همکاری وجود دارد با تمام پتانسیل موجود در کنار شما هستیم.

دکتر احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن تشریح فعالیت‌های یکسال گذشته افزود: در حوزه‌های مختلف این سازمان فعالیت‌های بسیاری انجام شده از جمله ۷۰۰ دوره آموزش همگانی، تامین تجهیزات درمانی در بخش ارتوپد فنی و فیزیوتراپی، اختصاص دارو‌های خاص به داروخانه هلال احمر، کسب رتبه‌های کشوری و استانی در حوزه‌های فعالیتی بخشی از برنامه‌های یکسال گذشته بوده است.

وی با اشاره به مرز آبی با خلیج‌فارس گفت: ما در استان ۵ پایگاه امداد دریایی داریم که یکی از مشکلات موجود نبود محل قرارگیری این پایگاه‌ها است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار