سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان:
سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان گفت: جنجال بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر، به ضرر تیم ما، روی تیم داوری تاثیر گذاشت در حالیکه برای برد به میدان رفتیم.
کد خبر: ۹۸۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 01 August 2021
 
جنجال تیم پارس جنوبی بوشهر روی داوری تاثیر گذاشت

 

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی شریفی  در پایان بازی تیم‌های سپاهای شهرداری سمنان با تیم پارس جنوبی در زمین ورزش ساحلی شهدای مرصاد پارک سیمرغ سمنان گفت: تیم پارس جنوبی  قهرمان چندین دوره این مسابقات است و بازیکنان خوبی دارد و ما تلاش خود را کردیم اما نیاز است فدراسیون به توجیه کردن داوران بپردازد که اعتراضات بر روی آنها تاثیر نگذارد.

وی افزود: اگر هر سر و صدا و اعتراضی روند هر داوری را تغییر دهد، هر تیمی می تواند این رفتار را پیش بگیرد و ما با آنکه اعتراضات کمی داشتیم به ما تذکر داده شد.

شریفی با اشاره به قدرت تیم و بازیکنان سپاهان شهرداری سمنان در سطح عالی در دیدار با پارس  و در جنوبی بوشهر، گفت: اولین بازی دور برگشت که به خاطر استراحتِ هفته اول در هفته دوم دور برگشت است، برابر با پاس گناوه در سمنان خواهد بود. 

تیم سمنان پیش از این بازی با ۱ برد و ۲ باخت در مقام سوم گروه الف جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار داشت و با شکست در این بازی  با نتیجه چهار بر ۲  سومین باخت خود را تجربه کرد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار