افزایش ۵۷ درصدی نسبت به سال قبل؛
تابناک سمنان: نادر فخری فرماندار سمنان از اختصاص اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریالی برای شهرستان سمنان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 25 July 2021

دروازه ارگ سمنان‌- اخبار رسانه ها تسنیم | Tasnim

 

فرماندار سمنان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سمنان گفت: ۵۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن سهم این شهرستان در سال‌جاری توزیع شد که این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۷ درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد : باتوجه به افزایش تورم و کمبود منابع اعتبارات، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به تناسب اعتبارات تخصیص یافته با مدیریت مطلوب و نظارت برای تکمیل پروژه‌های نیپه تمام تلاش کنند.

نادر فخری با بیان اینکه اولویت تخصیص اعتبار به طرح‌های ناتمام با پیشرفت فیزیکی بالاست، افزود: مسوولان تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان سال۱۴۰۰ پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند.

فخری بیان کرد : مدیران دستگاه‌ها برای جذب حداکثری اعتبارات ملی تلاش کنند.

صباغیان معاون هماهنگی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان هم چنین در این جلسه گفت: سال گذشته مجموع اعتبارات شهرستان سمنان۴۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود که از این مقدار ۴۶ میلیارد تومان تخصیص گرفت.

وی همچنین ضمن تاکید بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان سمنان اضافه کرد: تخصیص وتقسیم اعتبارات مصوب برای طرح‌های مختلف باعث می‌شود سرعت رشد اعتبارات کاهش یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان 
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار