برای رزرو هتل کیش می‌توانید از اسنپ تریپ استفاده کنید. اسنپ تریپ، به‌دلیل رابطه مستقیمی که با هتل‌ها دارد، می‌تواند بهترین قیمت‌ها را برای رزرو هتل در اختیار کاربرانش قرار دهد.
کد خبر: ۹۷۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 15 July 2021

جزیره کیش، هر ساله به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد داخلی، میزبان تعداد بی‌شماری از مسافران است. از آنجایی که هتل‌ها و واحدهای اقامتی در جزیره کیش از تنوع بسیار بالایی برخوردار است،‌ برای رزرو هتل در جزیره زیبای کیش، با هر بودجه و سلیقه‌ای دستتان کاملا باز خواهد بود. از هتل‌های لوکس پنج ستاره و بین‌المللی گرفته تا هتل‌های آپارتمان‌های اقتصادی، آماده میزبانی شما هستند. اگر قصد دارید برای تجربه یک تعطیلات به یاد ماندنی، به جزیره کیش سفر کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله، شما را با دو مورد از بهترین ‌هتل‌های جزیره کیش آشنا خواهیم کرد و در پایان، یکی از معتبرترین وب سایت‌ها را برای رزرو این هتل‌ها به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی دو هتل عالی در جزیره کیش برای اقامتی بی‌نظیر

تجربه اقامت در یکی از اصیل‌ ترین هتل‌های کیش

هتل شایان کیش، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می‌شود که ساخت آن به سال 1354 بر می‌گردد و در سال 1398 آخرین بازسازی آن انجام شده است. این هتل قدیمی و با اصالت با تعداد 193 اتاق و سوئیت در بنای شش طبقه‌ای خود، تجربه‌ی اقامتی بی‌نظیر را برای مسافران فراهم می‌کند. اگر از علاقه‌مندان تفریحات هیجان‌انگیز آبی و یا قدم زدن در ساحل جزیره کیش هستید، تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل شایان، به اسکله تفریحی کیش برسید. رستوران دارچین، رستوران نهنگ سفید، و رستوران قصر سفید رما در فاصله بسیار نزدیکی از این هتل قرار گرفته‌اند. برای  علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش هتل شایان کیش، یکی از بهترین انتخاب‌هاست، چرا که با طی 500 متر به مرکز خرید زیتون، و پس از حدود 1.5 کیلومتر به بازار پانیذ و بازارهای پردیس 1 و 2 می‌رسند.

هتلی اقتصادی اما با کیفیت

هتل گلدیس کیش، یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره جزیره کیش برای کسانی است که می‌خواهند هزینه‌های کمتری برای محل اقامت‌شان بپردازند. اتاق‌های بزرگ و دلباز، فضای سبز داخل محوطه و آلاچیق‌های با صفا از جمله ویژگی‌های خوب این هتل محسوب می‌شوند. اگر بخواهید به مرکز خریدی در نزدیکی هتل‌تان بروید و بعد از خرید، شام یا ناهاری دلچسب را تجربه کنید مرکز خرید دامون و فودکورت آن به شما خیلی نزدیک هستند و کافی ست 10 دقیقه پیاده روی کنید تا به این مرکز خرید برسید.

بهترین وب سایت برای رزرو هتل‌های جزیره کیش

برای رزرو هتل کیش می‌توانید از اسنپ تریپ استفاده کنید. اسنپ تریپ، به‌دلیل رابطه مستقیمی که با هتل‌ها دارد، می‌تواند بهترین قیمت‌ها را برای رزرو هتل در اختیار کاربرانش قرار دهد. شما در اسنپ تریپ فهرستی از هتل‌های ارزان تا هتل‌های لوکس را با بهترین قیمت پیش روی‌تان دارید و می‌توانید بسته به بودجه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، هتل مناسب را انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید امکانات و خدمات هتل و اتاق‌ها را مشاهده کنید و موقعیت جغرافیایی هتل را روی نقشه ببینید. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب هتل به شما کمک می‌کند نظرهای کاربران دیگر است. خوب است هنگام رزرو هتل های کیش نظرهایی را که مسافران قبلی درباره هتل موردنظرتان نوشته‌اند بخوانید و با اطمینان بیشتری هتل‌تان را رزرو کنید. شما هم بعد از سفر می‌توانید نظرتان را درباره هتلی که در آن اقامت داشتید در سایت ثبت کنید و به مسافران دیگر در انتخاب هتل‌شان کمک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار