کاپیتان آرژانتین را عصبانی نکنید!
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، در صحنه ای کمتر دیده شده، در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به تمسخر یری مینا، بازیکن کلمبیا پرداخت.
کد خبر: ۹۷۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 08 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  آرژانتین و کلمبیا بامداد امروز در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به مصاف یکدیگر رفتند؛ لائوتارو مارتینز روی پاس مسی در دقیقه 7 دروازه کلمبیا را باز کرد اما لوییس دیاز در دقیقه 61 با گلزنی برای کلمبیا کار را به تساوی کشاند و پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه، مسی و یارانش در ضربات پنالتی پیروز شدند تا حریف برزیل دیگر فینالیست این رقابت ها شوند.

 

 

مسی، لئاندرو پاردس و مارتینز همگی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند اما رودریگو دی پائول پنالتی خود را برای آرژانتین از دست داد.

 
 

برای کلمبیا نیز خوان کوادرادو و میگل بورخا توانستند پنالتی های خود را تبدیل به گل کنند. اما داوینسون سانچز و یری مینا به اندازه هم تیمی هایشان خوش شانس نبودند و دروازه بان آرژانتین ضربه پنالتی هر دو را گرفت.

هفته گذشته واکنش یری مینا، ستاره 26 ساله کلمبیا، پس از اینکه در دیدار یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی برابر اروگوئه موفق به گلزنی شد، به شدت مورد توجه قرار گرفت. شادی زایدالوصف و رقص و پایکوبی مینا پس از گل زدن به اروگوئه از روی نقطه پنالتی اما در این بازی برایش شگون نداشت و تاوان سختی به خاطر آن واکنش پس داد.

 

 

مینا سومین پنالتی‌زن کلمبیا بود و پس از داوینسون سانچز او هم فقط توانست تماشا کند که امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، به زیبایی مانع از به ثمر رسیدن پنالتی اش می شود.

از دست رفتن ضربه پنالتی یری مینا اما برای مسی با خوشحالی زیادی همراه بود. کاپیتان آرژانتین در حالی که از شادی به هوا می پرید بارها رو به بازیکن ناکام کلمبیا فریاد زد: "حالا برقص! چرا حالا نمی رقصی؟ حالا برقص!"

جالب اینکه مسی و یری مینا پیشتر در بارسلونا با یکدیگر هم‌بازی بوده اند.

 

 

این حرکت مسی از سوی هواداران نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

نیکو کانتور، خبرنگار CBS، توییت کرده: "لئو مسی پس از اینکه پنالتی یری مینا را مارتینز گرفت بر سر او فریاد زد "چرا حالا نمی رقصی؟" این همان مسی است که تمام آرژانتین می خواهد ببیند. پر انرژی و سرحال."

 

 

کاربر دیگری نوشته: "مسی بعد از خراب شدن پنالتی مینا فریاد می زند: "حالا برقص". تعصب برای وطن."

 

 

"مسی بعد از خراب شدن پنالتی یری مینا سر او فریاد می زد "حالا برقص" مردم از خنده."

 

کاربر دیگری توییت کرده: "اشتیاق و عطش او برای موفقیت با آرژانتین همیشه یک پله بالاتر است."

 

دیگری نوشته: "من واقعا عاشق این ورژن مسی هستم."

 

کاربر دیگری توییت کرده: "این همان مسی است که ما می خواهیم."

 

مسی رکورد بیشترین گل (4)، بیشترین پاس گل (5)، بیشترین دریبل (33)، بیشترین شوت به سمت دروازه (11)، بیشترین فرصت (20) و دقیق ترین پاس های پایانی (102) کوپا آمریکا 2021 را دارد.

 

آرژانتین اکنون باید در دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا روز یکشنبه در ماراکانا با برزیل، میزبان و مدافع عنوان قهرمانی رو به رو شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار